هیوندای سوناتا در اولین عکس‌های جاسوسی با طراحی مجدد بزرگ مخفی شد

در حالی که هیوندای به احتمال زیاد سوناتا را تغییر داده است، پلت فرم زیرین، پیشرانه و فناوری باید ثابت بماند. ما انتظار داریم که موتورهای فعلی خودرو بدون تغییر باقی بمانند، از جمله سوناتا هیب،. با این حال، داشبورد و صفحه نمایش های جدید می توانند برخی از قابلیت های جدید را اضافه کنند.

هیوندای تولید نسل هشت سوناتا را در سال 2019 برای مدل سال 2020 آغاز کرد. فروش از 105,118 در سال 2018 به 87,466 در سال 2019 کاهش یافت. آنها در سال 2020 به 76,997 رسیدند که به دلیل همه گیری همه گیر، سال فروش وحشتناکی برای خودروسازان بود. فروش در سال 2021 بهبود یافت و به 93142 رسید و در سال 2022 به رقم افتضاح 55131 رسید. با این حال، مشکلات زنجیره تامین بر تولید خودرو در سطح جه، تأثیر گذاشته است.

هیوندای به احتمال زیاد در حال آماده شدن برای طراحی مجدد سوناتا است. گزارشی در سال 2021 ادعا کرد که مقامات شرکت طراحی آن را ش،ت خورده تلقی کرده اند. فروش از زمان عرضه مدل هشت نسل کاهش یافته است، اما ظاهر جدید می تواند آنها را تقویت کند. ع،‌های جاسوسی جدید، مدل جدید سوناتا را در حال آزمایش زمست، و پوشیدن روکش‌های ضخیم و استتار برای پنهان ، ظاهر تازه‌اش به تصویر کشیده‌اند.

همه پنهان‌کاری‌ها در نمای جلو و عقب نشان می‌دهند که هیوندای تغییرات زیادی کرده است. این خودروساز احتمالاً چهره جدیدی به این سدان می دهد – چراغ های جلو، جلوپنجره و سپر. نوارهای کرومی خودرو که چراغ‌های روشنایی در روز را با تزئینات گلخانه‌ای متصل می‌،د، ممکن است از طراحی مجدد دوام نیاورند.

ع، های جاسوسی هیوندای سوناتا بازطراحی شده هیوندای سوناتا برای دهه‌ها مدلی محبوب برای این برند بوده است، اما سدان‌ها با هر طعمی همچنان رنج می‌برند. طراحی مجدد ممکن است آ،ین تلاش برای نجات این مدل باشد، زیرا در گزارشی در ماه می 2022 ادعا شده بود که هیوندای قصد دارد سوناتا را در پایان نسل مدل فعلی خود متوقف کند. این خودرو می‌تواند تا سال 2027 یا 2028 به فروش برسد و ظاهر جدید می‌تواند به این مدل کمک کند تا در سطح بالایی ظاهر شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/653635/hyundai-sonata-major-redesign-spy-p،tos/13 ع، ها

هیوندای پشت را با روکشی به اندازه جلو پوشانده است. بخش‌هایی از چراغ‌های عقب قابل مشاهده هستند، اما مشخص نیست که آیا آنها واحدهای تولیدی هستند یا فقط ایستاده‌اند. ما از خودروساز انتظار داریم که چراغ‌های عقب سوناتا را تغییر دهد و سپر عقب را تغییر دهد. ع، ها خیلی از فضای داخلی را به نمایش نمی گذارند، اما بالای دایره را به تصویر می کشند. به نظر می رسد که این شرکت طرحی با صفحه نمایش دوگانه به این خودرو خواهد داد که احتمالاً مشابه آنچه در Kona 2024 وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.