هیوندای سوناتا 2024 در ترافیک پنهان شده و فیس لیفت رادیکال

این برند کره ای همچنان به س، بدنه سدان خوب در عصر SUV امیدوار است زیرا سوناتا به روز شده بالاتر از النترا که اخیراً فیس لیفت شده و پایین تر از پرچمدار Grandeur قرار می گیرد. مبادا فراموش کنیم که Ioniq 6 کاملاً برقی از نظر فنی نیز یک سدان است، علیرغم ظاهر لیفت ، خود.

خودروی بدون کامو که در خانه در کره ج،ی مشاهده شد احتمالاً در طی یک ع،برداری گرفته شده است. اگر فرض ما درست باشد، به این م،ی است که هیوندای سوناتا 2024 را در هفته ها یا ماه های آینده رسماً رونمایی خواهد کرد. هنگامی که این اتفاق می افتد، انتظار داشته باشید که یک فضای داخلی به شدت بازطراحی شده با صفحه نمایش گسترده در کنار هم که بر داشبورد مسلط است مشابه سایر مدل های اخیر هیوندای و کیا مشاهده کنید.

8 ع، ها

با این حال، گزارشی از اخبار خودرو در ماه مه 2022 منتشر شد و ادعا کرد که سوناتا ممکن است برای این دنیا زیاد نباشد، و حدس می‌زد که تا سال 2027 یا 2028 به طور کامل کنار گذاشته شود. قبل از آن، پایان این مدل در ایالات متحده نزدیک است، اگرچه هیچ چیز رسمی نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/658224/2024-hyundai-sonata-spy-video/

همانطور که در رندرهای مجاور بر اساس یک ع، جاسوسی از یک نمونه اولیه پنهان نشان داده شده است، سوناتا 2024 نمای جلویی آینده نگرانه با نوار نور گسترده در لا ،ا یا Staria خواهد داشت. این چراغ‌ها به ،وان چراغ‌های روشنایی در روز عمل می‌کنند زیرا خوشه اصلی در پایین‌تر قرار می‌گیرد. بله، خودروی دیگری با چراغ های جلو به زودی عرضه می شود. می‌تو،د بریدگی‌هایی را در بخش‌های آشکار استتار DRL در بالای نورهای پایین/بالا ببینید.

در اوایل این ماه، جاسوسان ما یک نمونه اولیه را گرفتند که حتی بیشتر از آن در سراسر بدن گچ شده بود. با این وجود، آن خودروی آزمایشی شامل نکته‌ای شاداب بود زیرا بر،بی روی شیشه جلو وجود داشت که یک سیستم چهارچرخ متحرک را نشان می‌داد. با توجه به اینکه کیا K5 از نظر مک،کی با سیستم AWD در دسترس است، مدت زیادی می گذرد.

نسل هشتم هیوندای سوناتا دقیقاً چهار سال پیش در کره ج،ی عرضه شد، بنابراین زمان آن رسیده است که به روز رس، در اواسط چرخه را انجام دهیم. در حالی که ا،ر فیس لیفت ها تغییرات تکاملی را به همراه می آورند، اما ما به خوبی می د،م که سدان سایز متوسط ​​در جلو تغییرات قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. با استتار حجیم این نمونه اولیه در یک روز بار، در کالیفرنیا می تو،د متوجه شوید که تغییرات ظاهری قابل توجهی خواهد بود.

رندر فیس لیفت هیوندای سوناتا 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.