هیوندای فکر می کند در آینده می توانیم در شهرهای شش ضلعی زندگی کنیم

6 ع، ها

یونگچو چی، رئیس و مدیر ارشد نوآوری HMG، گفت: شهرها موجودات پیچیده ای هستند و برنامه ریزی برای یک شهر کامل دشوار است، اما چنین تمرین های فکری به ما کمک می کند تا در مسیر درست هدایت شویم.

در اوایل سال جاری، گروه موتور هیوندای (HMG) 400 میلیون دلار برای هوشمندتر ، ربات ها سرمایه گذاری کرد. این شرکت Boston Dynamics را در سال 2020 ،یداری کرد و از آن زمان، این شرکت چشم انداز خود را برای آینده ارائه می دهد، از ربات ها گرفته تا مفاهیم کل شهر.

این خودروساز امروز یک نمایشگاه مجازی را اعلام کرد که ایده های بزرگ خود را در کانون توجه قرار می دهد. این نمایشگاه شهر هوشمند سبزفیلد HMG را نشان می‌دهد که در تابستان امسال در جریان اج، شهرهای جه، به نمایش درآمد. این شرکت با معماران HyunJoon Yoo در این پروژه همکاری کرد و شهری به شکل شش ضلعی ایجاد کرد که انسان را در مرکز طراحی خود قرار می دهد. این یک پله برای هیوندای است زیرا شروع به یادگیری و درک نحوه عملکرد شهرها برای ارائه راه حل هایی می کند که به نفع شهروندان باشد.

طراحی شهر، فضاهای سبز را در مرکز قرار می دهد، با ساختمان هایی که پارک ها، جنگل ها، مخازن آب و غیره را احاطه کرده اند. در حالی که هیوندای دست سنگینی در فضای خودرو دارد، زیرساخت جاده‌ای شهر آن در زیر زمین قرار دارد، جایی که وسایل نقلیه خودران کالا و خدمات را به مراکز منطقه حمل می‌کنند. ربات ها در آینده هیوندای تحویل نهایی را انجام خواهند داد که تماماً در مورد انرژی پاک و پایداری است. شهر مجازی نیروی خود را از ژنراتورهای سلول سوختی هیدروژنی که برق را از طریق یک ش،ه هوشمند توزیع می کنند، تامین می کند. در اینجا می تو،د نمایشگاه را تجربه کنید.

چشم انداز بزرگ هیوندای برای اینکه شهرهای آینده چگونه خواهند بود، خیالی است. با این حال، ربات‌ها و خودمختاری می‌توانند نحوه دریافت و جابجایی اشیاء را تغییر دهند، حتی اگر وسایل نقلیه خودمختار واقعی هنوز سال‌ها یا دهه‌ها تا واقعی شدن فاصله دارند.


منبع: https://www.motor1.com/news/619455/hyundai-live-hexagonal-cities-future/طراحی یک شهر برای هیوندای یک شاهکار بلندپروازانه به نظر می رسد، اما این شرکت مدتی است که به راه حل های حمل و نقل فکر می کند. در ماه ژانویه، این خودروساز پلتفرم‌های روبات Plug & Drive خود را به نمایش گذاشت که می‌تواند به اشیاء کوچک متصل شود و با استفاده از LiDAR و درایو الکتریکی، مانند کالاهای موجود در انبار، آنها را متحرک کند. این پلت فرم به اندازه کافی قدرتمند است تا افراد را به حرکت درآورد، با یک جوی استیک کنترل را فراهم می کند.

نمایشگاه مجازی شهر هوشمند هیوندای

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.