هیوندای چهار کامیون سانتا کروز را به همین نام به شهر اهدا کرد

فروش سانتا کروز در سه ماهه اول سال با 11 درصد افزایش به بیش از 9300 فروش رسید. Maverick شاهد افزایش فروش مشابهی در مدت مشابه بود، اما فروش آن از سانتا کروز بیشتر بود و فورد در مقایسه با آن، نزدیک به 21500 کامیون جابه‌جا کرد. تبلیغات اضافی ممکن است به افزایش فروش سانتا کروز کمک کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/669971/hyundai-donates-santa-cruz-trucks-to-city/

13 ع، ها

راب اوتی، آتش نشان سانتا کروز گفت: “این وسایل نقلیه از نظر تقویت ناوگان وسایل نقلیه فعلی ما که نه تنها برای گشت زنی، بلکه برای واکنش اضطراری برای نجات آب در تمام طول سال در دسترس هستند، بازی را تغییر خواهند داد.” رئیس.

ترور لای، مدیر ارشد برنامه‌ریزی محصول در هیوندای موتور آمریکای شمالی، گفت: «ما مفت،یم که با حمایت از بخش ایمنی دریایی شهر سانتا کروز، به ایمن نگه داشتن ساحل‌نشینان در شهر سانتا کروز کمک کنیم. او در مراسم برش روبان در کنار فرد کیلی و ناتان نگوین، شهردار سانتا کروز و مدیر کارهای عمومی حضور داشت.

بررسی نمای خارجی هیوندای سانتا کروز محدود 2022

سانتا کروز دو سال پیش رونمایی شد و به هیوندای یک کامیون کامپکت جدید ارائه کرد که با فورد ماوریک جدید رقابت می کرد. این کامیون دارای یک واحد 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی یا یک واحد توربوشارژ 2.5 لیتری است. آسیاب تنفس طبیعی 191 ، بخار قدرت و 181 پوند فوت گشتاور تولید می کند، در حالی که توربو یک قدرت 281 ، بخار و 311 پوند فوت پیچش را تولید می کند. تنها گیر،س موجود گیر،س هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه است.

سانتا کروز دارای یک پوشش ایمنی منحصر به فرد با “غریق نجات” و “اداره آتش نش، سانتا کروز” است. روی درها همچنین دارای کشنده های بار برای قفسه سقف است که به کامیون اجازه می دهد وسایل طول، تری مانند قایق یا سایر تج،ات ایمنی را حمل کند.

بخش کامیون های جمع و جور در حال حاضر شلوغ نیست و فورد تنها رقیب مستقیم را ارائه می دهد. Maverick همچنین برای مدل سال 2022 معرفی شد و به بیضی آبی پیشنهاد جدیدی برای قرار گرفتن در زیر رنجر بزرگتر داد. تویوتا با ارائه یک رقیب ماوریک و سانتا کروز بازی کرده است، اما این هنوز حدس و گمان است.

هیوندای چهار پیکاپ سانتا کروز را به شهر سانتا کروز کالیفرنیا اهدا کرده است. این وسایل نقلیه، بزرگترین کمک مالی هیوندای موتور آمریکا به یک شهر تا به امروز و به ارزش تقریبی 164000 دلار، در بخش ایمنی دریایی شهر خدمت می کنند و به ایمن ماندن مسافران ساحلی محلی کمک می کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.