هیوندای کونا الکتریکی 2024 را در ویدیوی جدید Walkaround ببینید

البته، چیزی که ما با موتور صرفاً الکتریکی روبرو هستیم، جلوپنجره جلویی بسته با درپوش بزرگ برای درگاه شارژ است. همانند نسل قبلی، ،ا EV فضای داخلی خود را با مدل‌های ICE و هیب، به اشتراک می‌گذارد و با وجود استفاده از صفحه‌نمایش‌های 12.3 اینچی، دکمه‌های فیزیکی زیادی را حفظ کرده است.

هیوندای جزئیات و تصاویر اولیه‌ای از نسل دوم Kona را در اواسط دسامبر 2022 منتشر کرد و تقریباً یک ماه بعد در مورد نسخه‌های ICE و هیب، آن صحبت کرد. ما باید تا ماه آینده منتظر بم،م تا همه چیز را در مورد نسخه کاملاً الکتریکی بد،م و آن را در یک گا،ی ع، کامل ببینیم. تا آن زمان، برند کره ج،ی ما را به یک تور 360 درجه از کراس اوور بدون آلایندگی می برد، البته دیجیتال، زیرا این به وضوح CGI است.

ما به شما یادآوری می کنیم که ،ا جدید بزرگتر از مدلی است که جایگزین آن شده است. طول کلی با 145 میلی‌متر (5.7 اینچ) افزایش یافته و به 4350 میلی‌متر (171.2 اینچ) رسیده است و فاصله بین دو محور 60 میلی‌متر (2.3 اینچ) به 2660 میلی‌متر (104.7 اینچ) کشیده شده است. کراس اوور ساب کامپکت اکنون 1825 میلی متر (71.9 اینچ) عرض و 1580 میلی متر (62.2 اینچ) ارتفاع دارد. این نسبت‌ها برای مدل‌های ICE و هیب، است، اگرچه ما انتظار نداریم که خودروهای الکتریکی تفاوت اساسی داشته باشند.

هیوندای ،ا 2024

29 ع، ها

در چند تصویر رسمی منتشر شده توسط هیوندای از ،ا الکتریکی، به جزئیات دقیقی توجه می کنیم. بسیار شبیه به خودروهای الکتریکی اختصاصی Ioniq 5 و Ioniq 6، مربع های متعددی وجود دارد که با نوع موتور احتراقی مش، نیستند. آنها را در بخش می، میله های نور LED جلو و عقب و همچنین در هر دو سپر مشاهده خواهید کرد.

این یک راه منظم برای متمایز ، مدل بدون آلایندگی از ،ا بنزینی و هیب، و در عین حال ارتباط با خانواده Ioniq است. این نقاط در ،مت داخلی جایی که فرمان نشان هیوندای را گم کرده است ادامه دارد. در عوض، چهار مربع نیز در جفت مدل Ioniq وجود دارد. آنها به حرف “H” در کد مورس اشاره می کنند.

یک N Line با ظاهری اسپرت‌تر قبلا تایید شده است، اما ما کنجکاو هستیم که بد،م آیا یک Kona N پرچرب دیگر وجود خواهد داشت یا خیر.


منبع: https://www.motor1.com/news/654740/2024-hyundai-kona-electric-video/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.