ولوو اشاره می کند که سدان ها و واگن های برقی می توانند پس از SUV ها بیایند

65 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/621407/volvo-electric-sedan-wagon-،or/

ولوو EX90 جدیدترین خودروی شاسی بلند الکتریکی است که از برند سوئدی متعلق به جیلی تولید می شود. این سومین EV است، پس از C40 Recharge و XC40 Recharge با شکل معمولی. چهارمین شاسی بلند الکتریکی کوچکتر نیز وجود خواهد داشت که در جریان رونمایی از EX90 که اخیراً رونمایی شده بود، مورد توجه قرار گرفت. در سال 2023 برای اولین بار عرضه خواهد شد.

ولوو EX90

با این حال، روآن درهای مصاحبه را به روی امکان خودروهای سدان و واگن الکتریکی باز می کند.

پس از آن، مشخص نیست که آیا خودروی الکتریکی بعدی ولوو یک SUV دیگر خواهد بود یا خیر. با این حال، مدیر عامل جیم روآن در مصاحبه ای با او نکاتی را ارائه کرد اتوموبیل. وقتی از روان پرسیده شد که آیا سدان ها و واگن ها در آینده الکتریکی ولوو نقشی خواهند داشت یا خیر، روآن پاسخ مبهمی داد و گفت که آنها در تلاش هستند تا نیازهای مختلف مشتریان را در خودروها جلب کنند.

روون گفت: “شما باید به برابری قیمت بین ICE و BEV برسید. هیچ صنعتی نمی تواند برای مدت طول، به یارانه ها متکی باشد. شما باید مطمئن شوید که می تو،د مقایسه کنید.” اتوموبیل.

روون همچنین به قیمت گذاری در عصر خودروهای الکتریکی اشاره کرد. خوشبختانه، به اشتراک گذاری پلت فرم و فناوری بین خودروهای برقی نقش بزرگی در کاهش هزینه ها دارد.

“استراتژی ما این است که سختگیر باشیم. ما به جمعیتی که فکر می کنیم منطقی است رسیدگی می کنیم. ما آنچه را که در آینده پیش می آید کنایه زده ایم و قبلاً اعلام کرده بودیم که یک SUV کوچکتر خواهیم ساخت. سپس فرمت های مختلف، سالن ها و املاک یا هر چیز دیگری: وقتی به آن رسیدیم به آن خواهیم رسید.” اتوموبیل.

شایان ذکر است، شاسی بلند پرچمدار Volvo EX90 بر روی پلت فرم جدید SPA2 ساخته شده است. شاسی بلند الکتریکی کوچکتر اعلام شده از معماری تجربه پایدار (SEA) استفاده خواهد کرد، یک پلت فرم م،ار که توسط ولوو و جیلی در حال توسعه است.

چندین دهه پیش، وقتی در مورد خودروی ولوو صحبت می کنید، به یک سدان یا واگن نگاه می کنید. با این حال، با شروع عصر برق‌سازی، فشار خودروهای الکتریکی ولوو منحصراً شامل SUV‌ها می‌شود. با این حال، به گفته مدیر عامل جیم روآن، این می تواند در سال های آینده تغییر کند، اما شرایطی وجود خواهد داشت که باید برآورده شوند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.