ولوو EX90 در نمایشگاه CES در آمریکای شمالی معرفی شد

هشت دوربین همراه با ،یبی از حسگرها، از جمله یک لیدار دوربرد، پنج رادار و 16 حسگر اولتراسونیک، برای پاسخ و واکنش سریع‌تر از حد ممکن طراحی شده‌اند. لیدار که توسط Luminar توسعه یافته است، می تواند جاده را حس کند و اشیای کوچک را در فاصله بیش از 600 فوت در روز یا شب، حتی در سرعت بزرگراه، ببیند. این سیستم با سیستم جدید درک راننده ولوو ،یب می‌شود که از فرمان خازنی و دو حسگر نگاه مبتنی بر دوربین برای تعیین هوشیاری، حواس‌پرتی یا خواب‌آلودگی راننده استفاده می‌کند.

در داخل، یک صفحه نمایش مرکزی 14.5 اینچی رابطی را با جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی ولوو فراهم می کند. این برنامه دارای برنامه‌ها و سرویس‌های داخلی Google است، از جمله کمک هندزفری از دستیار Google و ناوبری و سایر موارد. علاوه بر این، این سیستم با Apple CarPlay بی سیم نیز سازگار است.

14 ع، ها

ولوو EX90 جدید را امروز در نمایشگاه CES ، وگاس به نمایش گذاشت. این مکان به ،وان فرصتی برای نمایش SUV کاملا جدید در آمریکای شمالی برای اولین بار و برجسته ، فناوری که ولوو می گوید EX90 را هوشمندترین وسیله نقلیه خود می کند انتخاب شد.

EX90 2024 برای پیش‌سفارش در ایالات متحده در وب‌سایت ولوو در دسترس است و تحویل آن از اوایل سال 2024 آغاز می‌شود. قیمت‌ها نهایی نشده است، اما ولوو می‌گوید نسخه‌های مجهز EX90 کمتر از 80000 دلار قیمت خواهند داشت. تولید شده در کارولینای ج،ی، بخشی از استراتژی ولوو برای فروش 600000 خودروی برقی تا سال 2025 است و پس از آن EX30 2024 که انتظار می‌رود اوا، امسال عرضه شود، خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/629291/volvo-ex90-north-american-ces-debut/

EX90 یک شاسی‌بلند تمام الکتریکی با هفت سرنشین است که ولوو می‌گوید نشان‌دهنده عصر جدیدی برای ایمنی و س، زندگی پایدارتر است. اولین بار در نوامبر گذشته در استکهلم سوئد معرفی شد و از فناوری‌های توسعه‌یافته با گوگل و لومینار بهره می‌برد که هر سه شرکت اوا، این هفته به نمایش خواهند گذاشت. در قلب این فناوری‌ها، یک سیستم کامپیوتری هسته‌ای جدید طراحی شده است که برای درک راننده و محیط اطرافش طراحی شده است و در طول زمان با یادگیری از داده‌های جدید و دریافت به‌روزرس،‌های هوایی، هوشمندتر و ایمن‌تر می‌شود.

ولوو EX90 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.