ویدئوی جاسوسی میتسوبیشی L200 آزمایش یدک کش کامیون های متوسط ​​را در خاک ایالات متحده نشان می دهد

چیزی که در نمونه های اولیه متوجه خواهید شد این بود که هر دو فرمان راست هستند. آنها همچنین پلاک تولید کننده میشیگان را پوشیده بودند، که این سوال را ایجاد می کند که چرا آنها در ایالات متحده هستند. قابل توجه است که یکی از نمونه های اولیه آزمایش یدک کش بود.

در همین راستا، یک جفت نمونه اولیه L200 دوباره مشاهده شد، اما این بار در خاک ایالات متحده، توسط یوتیوب TFLnow. این دو کامیون سایز متوسط ​​برای مخفی ، هویت خود، لباس‌های مخفی سنگینی به تن داشتند. نگاهی سریع به ع،‌های جاسوسی زیر و کامیون‌های بالا تأیید می‌کند که آنها واقعاً نمونه‌های اولیه L200 هستند.

دقیقاً مانند آنچه در مشاهدات قبلی دیده‌ایم، نمونه‌های اولیه L200 که در حین حمل و نقل گرفتار شده‌اند، ظاهری ناهموار بر تن داشتند که روی گلگیرها، ریل‌های سقف و چرخ‌های بلندتر دیده می‌شود. چراغ های جلو که به صورت عمودی روی هم چیده شده بودند، و همچنین مش، مش، بزرگ و تخته های در حال اجرا در زیر درها نیز مشهود بود.

چند هفته پیش، عکاسان جاسوس ما نمونه اولیه میتسوبیشی L200 را هنگام آزمایش در اروپا مشاهده ،د. وانت سایز متوسط ​​که در سایر نقاط جهان با نام های تریتون یا استرادا شناخته می شود، قرار است یک نوسازی اساسی داشته باشد. گزارش ها حاکی از آن است که عرضه نسل بعدی مدل در سال 2023 اتفاق می افتد.

میتسوبیشی L200 / ع، های جاسوسی تریتون

انتظار می‌رود که اصلاحات بزرگ آینده خط L200 در سال 2023 اتفاق بیفتد، اگرچه هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/609597/mitsubi،-l200-spied-tow-testing-us/

اطلاعات در مورد نسل بعدی میتسوبیشی تریتون/استرادا در حال حاضر کمیاب است، اگرچه می د،م که این خودرو با نیسان در حال توسعه است. به این ترتیب، انتظار داشته باشید که نسل بعدی ناوارا پلتفرم ی،، داشته باشد، البته با بدنه ای متفاوت. کامیون نیسان دیرتر از میتسوبیشی می رسد.

13 ع، ها

TFLnow حدس می‌زند که دلیل مشاهده این نمونه‌های اولیه در ایالات متحده، به‌ویژه در میشیگان، شاید این باشد که Ram در حال بازگرداندن نام داکوتا است. ما نفس خود را برای آن یکی حبس نمی کنیم، اما مهم است که توجه داشته باشیم که Stellantis بر اساس گزارش های قبلی مشتاق این ایده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.