ویدیوی Walkaround Koenigsegg CC850 نحوه عملکرد آن MT ویژه را توضیح می دهد

درست در زمان پنجاهمین سالگرد تولد کریستین فون ،گزگ، این خودروساز سوئدی CC850 را معرفی کرد. اگر واضح نباشد، هایپرکار CC850 به CC8S اصلی، اولین خودروی تولیدی ،گزگ، که در سال 2002 معرفی شد، بازمی گردد.

این یک سیستم پیچیده به نظر می رسد و به ،وان یک هدیه تولد، ،گزگ سعی کرد نحوه عملکرد آن را از طریق ویدیوی راهنما که در بالای این صفحه تعبیه شده است توضیح دهد. اساساً، این یک امر کاملاً الکترونیکی است و تنها شش دنده در حالت دستی قابل دسترسی است. با این حال، نسبت دنده در حالت دستی متفاوت است که بسته به حالت رانندگی نیز تغییر می کند. در این ویدیو، ،گ زگ همچنین توضیح سریعی درباره نحوه تغییر نسبت برای هر حالت ارائه کرد.

CC850 از یک موتور 5.0 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو بهره می برد که از ،گ زگ جسکو تهیه شده است، هرچند به صورت پایین تنظیم شده است. فقط 1385 ، بخار (1033 کیلووات) هنگام استفاده از سوخت E85، با حدا،ر گشتاور 1022 پوند فوت (1385 نیوتن متر). CC850 با 1385 کیلوگرم (3053 پوند)، نسبت قدرت به وزن یک به یک دارد. ،گزگ به شوخی گفت که آنها باید برای این تعداد در مرحله توسعه بجنگند.

13 ع، ها

نکته قابل توجه، هنگام استفاده از حالت دستی، مانند یک دستی معمولی، باید پدال کلاچ را درگیر کنید. و بله، همانطور که در یک کتابچه راهنمای معمولی انجام می دهید، هنگام پرتاب خودرو را متوقف خواهید کرد.

،گزگ CC850

درست مانند CC8S، CC850 کمیاب خواهد بود و تنها 50 نمونه تولید می شود. ،گزگ قیمت و در دسترس بودن این هایپرکار را فاش نکرده است، اما مانند تمام ،گزگ، این خودرو برای خودروهای یک درصدی در نظر گرفته شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/605617/koenigsegg-cc850-walkaround-video/

اما چیزی که در مورد هایپرکار Koenigsegg CC850 واقعاً خاص است، گیر،س آن است یا همانطور که خودروساز آن را گیر،س TWMPAFMPC می نامد که مخفف عبارت قدرتمندترین و سریعترین خودروی تولید دستی جهان. این یک گیر،س شش سرعته دستی است که با یک شیفتر دردار و سه پدال کامل شده است. نه تنها این، آن را به حالت رانندگی (راست ترین، پایین) تغییر دهید و به خودکار 9 سرعته دسترسی خواهید داشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.