ویژگی‌های استایل بی‌ام‌و XM 2023 در ویدیوی Walkaround از نزدیک متمایز است

یکی از چیزهایی که ویدیو نمی تواند به ما نشان دهد، پیشرانه است. XM از موتور S68 بی‌ام‌و، موتور 4.4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو با فناوری هیب، ملایم استفاده می‌کند. کل ،وجی سیستم 664 ، بخار (488 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور است. این می تواند به رساندن SUV به 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) در 4.3 ث،ه کمک کند. با پکیج M Driver می تواند به سرعت 166 مایل در ساعت (270 کیلومتر در ساعت) برسد. در غیر این صورت، BMW حدا،ر سرعت خود را به 155 مایل در ساعت (255 کیلومتر در ساعت) محدود می کند.

مانند دیگر مدل‌های اخیر BMW، XM از طراحی چراغ‌های جلو استفاده می‌کند. BMW X7 و سری 7 دارای همان ،صر ظاهری هستند که واحدهای چراغ های جلوی کاربردی را از چراغ های روشنایی روز طراحی محور جدا می کند. این به طراحان آزادی بیشتری در مجسمه سازی نمای جلویی با ظاهر منحصر به فرد می دهد.

BMW XM 2023

لهجه‌های طلایی اطراف جلوپنجره در مقابل مشکی برجسته است و نشان طلایی XM جلب توجه می‌کند. BMW جلوپنجره کلیه برجسته را به SUV نداده است، با دهانه پایینی بزرگی که سپر را اشغال کرده است. تزئینات طلایی در بالای دهانه نور روز می‌پیچد و با لهجه طلایی پررنگی که از کناره‌های آن می‌گذرد، به گلگیرها کشیده می‌شود و نشان‌ها را در بر می‌گیرد.

در ،مت عقب، ویدئو چراغ‌های عقب SUV را نشان می‌دهد که از پشت خودرو بیرون زده است. این دریچه فاقد یک بی‌ام‌و گرد است و در عوض نشان مدل خارج از مرکز را بر روی خود دارد. دیفیوزر شلوغ، با لهجه‌های طلایی، لوله‌های اگزوز چهارگانه را در خود جای داده است.
نگاهی اجمالی به فضای داخلی وجود دارد که صفحه‌نمایش دایره‌ای را به تصویر می‌کشد که بر روی نرم‌افزار اطلاعات سرگرمی BMW iDrive8 کار می‌کند. BMW فضای داخلی را در مقایسه با کانسپت XM کاهش داده است، اما هنوز هم مملو از مواد لو،، آ،ین فناوری و طیف گسترده ای از سیستم های کمک راننده است.

BMW XM اوا، ماه گذشته معرفی شد و دومین مدل خاص M بود که تا به حال عرضه شده بود. با یک ویدیوی جدید از کانال یوتیوب rsDrive که ویژگی‌های ظاهری جسورانه این شاسی‌بلند را برجسته می‌کند، تفاوت بزرگی با BMW M1 1978 دارد.

ب‌ام‌و XM اوا، امسال وارد تولید می‌شود و نسخه قوی‌تر آن از اواسط سال 2023 از خط مونتاژ خارج می‌شود. بیش از 735 ، بخار (540 کیلووات) و 735 پوند فوت (996 نیوتن متر) گشتاور خواهد داشت. XM از 159995 دلار شروع خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/613980/2023-bmw-xm-walkaround-video/

180 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.