و دیگر سرویسهای گوگل است

معمولا کمپینهای گوگل ادز برای نمایش سایت ها در نتایج جستجوی گوگل فعال میشوند اما شما میتوانید از تبلیغات در شبکه نمایش گوگل نیز استفاده کنید. بهینه سازی موتور های جستجو، یک فرآیند دائمی و نسبتا زمان بر است و روش های مختلفی برای به دست آوردن جایگاه بالاتر در نتایج جستجوی کاربران گوگل وجود دارد که هر کدام، تاثیر مثبت خود را دارند. تواناییهای گوگل برای نفوذ در گسترده ترین پایگاه مشتریان موجود و تجزیه و تحلیل علایق، دوست نداشتنیها و فعالیتهای هر فرد، چیزی است که آن را به بهترین بستر برای جستجوی شغل آنلاین تبدیل میکند. این تبلیغ در گوگل توسط گوگل ادز جوری انجام می شود که پس سرچ کلمه کلیدی مورد نظر تصویر ، قیمت ، اطلاعات محصول به کاربر نمایش داده شود . این در حالی است که اگر بخواهید با یک کلمه کلیدی بصورت اورگانیک و بدون تبلیغات، در صفحه اول گوگل قرار بگیرید شاید نیاز به ماه ها زمان باشد! گوگل ادز یک ابزار بسیار قدرتمند برای بازاریابی محصولات و خدمات شماست. بنابراین مستقیماً نمیتوان به این ابزار دسترسی داشت و یا وجهی بهحساب ادوردز برای راهاندازی کمپین پرداخت کرد.

پژوهش کلمات کلیدی به فرآیند استفاده از ابزار و داده ها برای تعیین بهترین کلمات کلیدی مرتبط اطلاق میشود. با استفاده از گوگل ادز می توانید به سرعت در نتایج گوگل ظاهر شوید. گوگل ادوردز هدفمند است. مهمترین مزیت گوگل ادز و تبلیغ در گوگل؛ هدفمند بودن آن است. نکته: هرچقدر سایت شما از ارتباط بیشتری با کلیدواژهای که کاربر در گوگل جستجو کرده است، برخوردار باشد امکان تبدیل آن کاربر به خریدار محصولات شما بیشتر خواهد بود. دلیل این پیشنهاد نیز این است که تا شما بازخورد را در کسبوکار خود مشاهده نکنید (نهتنها در این نوع از آگهی، بلکه در تمام روشهای پخش آگهی) به آن اعتماد کامل نمیکنید. این ویژگی به شما کمک بسزایی میکند تا مشتریان مرتبط با کسبوکار خود را دریافت کنید. این ویژگی سبب میشود که تبلیغ به افرادی نمایش داده شود که دارای پتانسیل خرید محصولات یا خدمات شما هستند.

هنگامی که افراد نام ادوردز را می شنوند فورا به تبلیغات کلیکی گوگل فکر میکنند اما تبلیغات گوگل متنوع تر از اینهاست. تنها مسئله ی مهم اینجاست که به دلایل سیاسی با ریال نمی توان کار کرد پس ما پول شما را معادل سازی خواهیم کرد. گوگل ادز دارای افزونههای پیشرفتهای است که می توان علاوه بر تنظیمات اصلی از آنها استفاده کرد. تبلیغ شما در صفحات اول گوگل در حالی کلمه ی Ad را کنارش می بینید ظاهر خواهد شد. سهشنبه 01/4/28، اصفهان , (اخبار رسمی): SEO (سئو) مخفف عبارت Search Engine Optimization است و کلمه معادل بهینه سازی موتور های جستجو می باشد. سپس در قسمت Network بهتر است تیک مربوط به Display را بردارید تا تبلیغات شما فقط در قسمت نتایج جستجو یا همان قسمت Search نمایش داشته باشد. 6. سپس برای وب سایتی که میخواهید به Google Ads متصل کنید روی Set up link کلیک کنید. میتوانید برای دریافت پیشنهادات بهتر از Google Keyword Planner یا سایر ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی استفاده کنید. Google Ads با روزانه 259 میلیون بازدیدکننده یکتا و 4.8 میلیارد تعامل روزانه، میتونه یکی از بهترین جاهایی باشه که میتونین تبلیغ کنین.

تو ویدیوهای بعدی کلی تنظیمات ادوردز رو بهتون آموزش میدیم که با استفاده از اون ها می تونید کاربران هدف تون را بدرستی هدف گیری کنید و با استفاده از این تنظیمات و همچنین نکاتی که برای تنظیم هزینه ها بهتون میگیم تا حد امکان کمپین هاتونو بهینه کنید تا با هزینه کمتری در گوگل تبلیغ کنید. اگر بر روی کلمه کلیدی موردنظرتان سئوی قوی ندارید و در لینکهای اول صفحه اول گوگل نیستید، با پرداخت هزینه و استفاده از خدمات ادز میتوانید در جایگاه اول گوگل باشید. اما باید در نظر گرفت که بسته به رقابتی بودن کلیدواژههایی که شما بر روی آن سرمایهگذاری میکنید و اثرگذاری انتخاب کلمه در تبدیل فرد جستوجو کننده به مشتری، گوگل ادوردز ممکن است برای کسبوکارتان مؤثر باشد یا نباشد. به طور معمول باید با کلیک کردن بر روی گزینه Start now کار با گوگل را آغاز کنید اما چون گوگل، تبلیغات در گوگل ادوردز را برای ایران تحریم کرده، ما امکان دسترسی مستقیم به این وبسایت جهت تبلیغات در گوگل را نداریم. از نمونه های موفق سایت های تبلیغاتی در ایران می توان به دیوار و شیپور … بخش تبلیغات مجله دنیای شرطبندی، با دارا بودن 3 سال سابقه در زمینه تبلیغات در گوگل در ایران برای سایت های شرطبندی به عنوان پارتنر رسمی گوگل شناخته میشود.

همانطور که میدانید گوگل یکی از بهترین و معروفترین موتورهای جستجو در جهان است. به عبارت دیگر سود حاصل از تبلیغات گوگل میتواند تا 200% حاشیه سود را برای شما تضمین کند! گوگل ادز (Google Ads) پلتفرم تبلیغاتی آنلاین گوگل است، که به شما امکان فعالسازی انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین را میدهد و به این روش میتوانید به مخاطبینی که علاقهمند به محصولات و خدمات شما هستند دسترسی پیدا کنید. گوگل ادوردز یا گوگل ادز چیست؟ برای انجام این کار میتوانید از کمپین بنری یا ویدئویی گوگل استفاده کنید. کاربرانی که آماده خرید هستند، تبلیغات پولی در گوگل ۶۵ درصد از کلیکها را برایشان به ارمغان خواهد داشت. خب تا اینجا به نحوه کار گوگل ادز، آماده سازی مقدمات قبل از راه اندازی تبلیغ و نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب آشنا شدیم. امروزه استفاده زیاد سایر مردم در هر سنی از اینترنت و گوگل سبب شده که گوگل ادوردز به یکی از بهترین و پر بازده ترین روش های تبلیغات اینترنتی و مجازی تبدیل شود. در کشور هایی که محتوای غیر اخلاقی و بزرگسالانه جهت تبلیغ ممنوع است؛ گوگل ادز این گونه محتوا ها را محدود می کند و این کار را از نظر سنی در این کشور ها کنترل و محدود سازی می کند.

همانطور که گفته شد تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز دارای افزونه یا همان اکستنشن های مختلفی می باشد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. تبلیغات گوگل ادز در کجا نمایش داده میشود؟ تبلیغات کلیکی در کنار پارتنرهای رسمی گوگل که در این امر متخصص هستند، بسیار ساده است. چنانچه اطلاع دارید سرویس خدمات ادوردز از امکانات گوگل می باشد که در اختیار مخاطبین قرار گرفته است، این سرویس تمرکز خیلی خاصی برای تبلیغات کرده و میتوان با استفاده از آن کسب درآمد خود را افزایش داد، در این سرویس با تمرکز کردن بر روی کلمات کلیدی و انتشار دادن آنها در سایت های دیگر می توان تبلیغ کرد هنگامی که به یکی از مناسبتهای خیلی مهم در سال نزدیک می شوید ایجاد یک کمپین و تبلیغ کردن در گوگل خیلی مورد توجه میباشد چون این مناسبت ها یک فرصت خیلی خوب برای جذب و جلب مشتری برای کسب و کار می باشد . شما با تعریف کلیدواژه های مرتبط با حوزه کاری خود میتوانید این افراد را به سایت خود جذب کرده و آنها را به مشتری تبدیل کنید.

در دنیای اینترنت نقش موتور جستجوی گوگل بر کسی پوشیده نیست. سپس اعلام میکند که حاضر است در صورتی که گوگل این تبلیغ را هنگام جستجوی عبارات داده شده نشان دهد A دلار پرداخت کند. با تبلیغات در گوگل، شانس این را دارید که در نتایج میلیونها جستوجوی روزانه گوگل که در کشورمان صورت میگیرد، با سفارش کلیک گوگل، لینک اول باشید. از مثال های سئو خارجی می توان به بک لینک ها، لینک سازی ها، استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغاتی و حتی برند سازی اشاره کرد. در صورت داشتن وبسایت می توانید در کمتر از 1 ساعت در لینک اول گوگل قرار بگیرید!

هر چند با سئو تکنیکال و ساخت و ارائه محتوای ارزشمند میتوانید به صفحه اول نتایج جستجو های گوگل و سایر موتور های جستجو برسید، اما برای رقابت بر سر جایگاه اول با سایت های قدیمی تر، شما به لینک سازی خارجی هدفمند برای سایت خود سفارش تبلیغ در گوگل نیاز دارید. کاربران و مشتریان بالقوه شما میتوانند از طریق جستجوی کلمات کلیدی در گوگل به سایت شما وارد شوند و در صورت تمایل محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند. سئو قوی، باعث ساخت و آگاه سازی مخاطبان و مشتریان بالقوه از برند می شود. امروزه گوگل فراتر از یک برند است و تقریبا خود را به یک فعل تبدیل کرده است. همانطور که می بینید دسته بندی های مختلف کمپین گوگل ادز به شما نمایش داده می شود اما ما هنوز اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل نکرده ایم. این یک شعار نیست، بلکه پیشنهادی است که از یک تیم خلاق و توانمند به شما ارائه می شود.

گوگل با توجه به امتیاز کیفیت کلمه کلیدی و مبلغ پیشنهادی تصمیم میگیرد که کدام تبلیغ را در کدام جایگاه نمایش دهد. سپس قیمتهای پیشنهادی گوگل را با شما در میان میگذاریم و به مرور آنها را افزایش میدهیم. برای تبلیغات در گوگل ادوردز، تنها چیزی که لازم دارید یک وبسایت است. 2. Create a campaign without a goal’s guidance :اگر اطمینان ندارید که کدام گزینه برای هدف تبلیغات شما مناسب است، این گزینه بهترین انتخاب است. این ویژگی به این دلیل با اهمیت است که می توانید با شناسایی کاربران هدف خود، هزینه تبلیغات را کاهش داده و سود خود را افزایش دهید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد تبلیغات آنلاین و پلتفرم گوگل ادز قابلیت اندازهگیری تمامی پارامترهاست. اصطلاح “گوگل” در صحبتهای عامیانه تعریف شده است و بسیاری از مردم برای کسب اطلاعات به اولین مکانی که سر میزنند نتایج جستجوی گوگل است. هنگامی برای تبلیغ در گوگل ، تبلیغ در موتور جستجوی گوگل قرار می گیرد . کسب و کارهای مختلف برای رشد جایگاه خود نسبت به رقبا و افزایش سودآوری، همواره به دنبال پلتفرم ها و سیستم هایی هستند که بتوانند با استفاده از آن ها، خود را مطرح کرده و باعث افزایش مخاطبین خود شوند.سرویس های مختلفی در دنیا هستند که به منظور ارائه خدماتی این چنینی ایجاد شده اند، یکی از مهمترین و بزرگترین خدمات دهنده ها به کسب و کارها گوگل است.

هرچقدر میزان CTR شما برای کلمه کلیدی که تبلیغ کرده اید بیشتر باشد، هزینه کمتری به گوگل پرداخت میکنید. هر کلمه از داخل لیستی که در اختیار گوگل قرار داره اید طبق محاسبات پیچیده ی گوگل ارزش به خصوصی دارد، شما تنها در صورتی هزینه پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک خورده باشد. برای استفاده از این روش باید کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادوردز وارد کنید. با توجه به تکنولوژی جدید و شیوه های تبلیغاتی جدید، در میان تمام برندهایی که وجود دارد مشتری به دنبال چیزی است که نیازش را رفع کند، نکته های ظریفی را تبلیغات تان رعایت کنید، رعایت همین نکات طریف تبلیغات شما متمایز می کند، سعی کنید تبلیغات خود را طوری اجرا کنید تا در ذهن مخاطب بمانید.

همچنین گزارش billed cost که هزینه صورت حساب شما میشود و نشان میدهد مبلغ واقعی که باید بپردازید چقدر است. تیم متخصصی که سال هاست با چالش های واقعی دنیای مارکتینگ رو به رو شده است و در یافتن خلاقانه ترین و بهترین راه حل ها تخصص دارد. تبلیغات در گوگل ادز به نسبت بسیاری از روشهای تبلیغاتی دیگر ارزانتر است. گوگل ادوردز (Google adwords) سرویس آنلاین تبلیغات در گوگل است که به کسب و کارها اجازه می دهد تبلیغات خود را با بهره گیری از صفحه نتایج جستجو گوگل در معرض نمایش مشتریان قرار دهند. قبل از اینکه به بیان دلایل استفاده از گوگل ادز بپردازیم بهتر است بدانیم که اصلا گوگل ادز چیست ؟ این تبلیغات به گروهی از تبلیغات گوگل ادسنس گفته می شود که از تکنولوژی بهینه سازی استفاده می کنند.

اگر در این خصوص وسواس به خرج دهید و با دقت محل نمایش تبلیغات خود را انتخاب کنید، آن وقت می توانید حسابی از این روش سود ببرید. حالا که با نحوه کارکرد گوگل ادز آشنا شدید لازم است که قبل از انتخاب این روش برای تبلیغ کسب و کارتان 3 نکته مهم در مورد آن بدانید. یکی از راه های تبلیغات آنلاین تبلیغات در گوگل ادوردز یا گوگل ادز می باشد که دارای سیستم مزایده می باشد. زمانی که شما از کمپین تبلیغاتی ریمارکتینگ در کنار یک کمپین تبلیغات کلیکی یا بنری خود استفاده می کنید در واقع شانس خود را برای افزایش تعداد خریدها یا بازدید های موثر افزایش می دهید. افزونه دیگری که گوگل برای جذابیت بصری و طی مسیر کوتاه در اختیار مشتری قرار داده، sitelink است که برخی آن را با نام لینک داخلی میشناسند.حتما تا کنون با سایت هایی که علامت تبلیغات در گوگل کنار سایت خود دارند و کلمه یا عبارت هایی زیر آدرس آنها در مستطیل های سبز دیده میشود برخورد کرده اید.این مستطیل ها، در واقع همان لینک های داخلی هستند که شما را مستقیم به لینک مورد نظر داخل یک سایت راهنمایی میکنند و البته با کلیک بر روی هر یک از این لینک های داخلی هم، قانون پرداخت به ازای هر کلیک اجرا میشود و هزینه ای از دارنده تبلیغ کسر میشود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.