پارکینگ خودکار: پارک و قدم بردارید!

ساده است، واقعا. شما فقط یک فرمان از تلفن هوشمند خود ارسال می کنید و ماشین شما از محل پارک خود به سمت شما، در ،مت وانت پارکینگ حرکت می کند. سپس می‌تو،د سوار شوید و پیاده شوید – و اگر می‌خواهید دوباره ماشین را پارک کنید، کافی است آن را به محل تخلیه بر،د، پیاده شوید و فرمان دیگری ارسال کنید. ماشین به تنهایی به سمت پارکینگ حرکت می کند. زم، که ممکن است برای جستجوی یک مکان صرف کرده باشید، می‌تواند در جای دیگری بهتر استفاده شود – و از ناامیدی پیدا ، یک مکان در امان خواهید ماند.

آقای همرلینگ، پارکینگ خودکار برای من به ،وان یک مشتری چگونه کار می کند؟

شریک پروژه ما، بوش، حسگرهایی را برای این منظور توسعه داده است، و این حسگرها با یک کامپیوتر مرکزی در پارکینگ ارتباط برقرار می کنند. کامپیوتر نیز به ،ه خود دستوراتی را به رابط خودرو ارسال می کند و حسگرها خودرو را هدایت می کنند. آنها همچنین می توانند اشیاء و موانع را تشخیص دهند – مانند کودکی که از والدین خود دور شده است – و ماشین را متوقف کنند.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/exclusive/mercedes-me-magazine/automated-valet-parking-park-stride/

ماشین چگونه در پارکینگ حرکت می کند؟

چیزی وحشتناک در مورد آنها وجود دارد: اتومبیل هایی که خودشان پارک می کنند و سپس به صاحبان خود باز می گردند که گویی آنها هوشیار هستند. “پارکینگ خودکار نوکر” (AVP) یک پروژه آزمایشی است که رویکردی منحصر به فرد برای پارکینگ دارد. این یک طعم از آنچه در آینده است ارائه می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.