پایان مسابقه درگ آئودی RS6-R را قبل از شروع به دلیل یک اشتباه اساسی تماشا کنید

در یک مسابقه در مقابل یک ابرخودروی مازراتی MC20، RS6-R Avant دوباره شروع به کار کرد. به او گفته شد که به عقب برگردد و به موقعیت خود برگردد. با این حال، راننده فراموش کرد برای راه اندازی مجدد مسابقه از دنده عقب پیاده شود، که باعث شد در عوض خودرو به عقب پرتاب شود.

ABT Audi RS6-R

10 ع، ها

اما مهمتر از آن، RS6-R Avant از یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری توئین توربو استفاده می کند که 730 ، بخار قدرت و 679 پوند فوت (920 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند و به آن اجازه می دهد به سرعت 0 تا 62 مایل در ساعت برسد. 100 کیلومتر در ساعت) تنها در 3.2 ث،ه. تنها 125 واحد RS6 Avant توسط ABT به مشخصات RS6-R تبدیل شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/662533/watch-audi-rs6-4-drag-race-end-before-it-begins-crucial-mistake/اینجا در موتور 1، ما انواع مسابقات درگ را دیده ایم. ما شاهد کندترین آنها بودیم که هنوز سرگرم کننده بودند، و انواع سریع که قابل پیش بینی بودند. بنابراین وقتی شاهد مسابقه درگ بین سوپر واگن آئودی RS6-R Avant بودیم، خوشحال شدیم. با این حال، ما انتظار نداشتیم که چه چیزی در راه است.

متأسفانه، یک تماشاگر پشت RS6-R آوانت بود که هیجان زده بود تا دویدن پرقدرت استیت را تا یک چهارم مایل در موقعیت خطرناکی نزدیک ثبت کند. به نظر می رسد که این فرد توسط وسیله نقلیه 730 ، بخاری مورد اصابت قرار گرفته است، اگرچه در ویدئو بیان شده است که هیچ ، از این اشتباه مهم و بالقوه جدی پرتاب آسیب جدی ندیده است.

آئودی RS6-R آوانت توسط متخصصان ABT مستقر در Kempten تیونینگ شده است. این سوپر واگن دارای کیت بدنه جدیدی است که از فیبر کربن ساخته شده است که شامل لبه اسپوی، در جلو، دیفیوزر بازطراحی شده در پشت، درج گلگیرها و ضمائم دامن جانبی و همچنین رینگ های آلیاژی 22 اینچی ABT است.

در این ویدئو مسابقه درگ آپلود شده توسط واری، در یوتیوب، آئودی RS6-R آوانت حتی قبل از شروع مسابقات، خطاهایی داشت. در یک نمونه، واگن در اولین شمارش شروع به پرش کرد و مارشال را وادار کرد تا مکان خودروها را تغییر دهد. در مجموع، راننده RS6-R Avant مرتکب چهار خطای پرتاب شد، اما آ،ین خطا از همه مهم‌تر بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.