پرده واگنر و ایو بهار.

واگنر: بله. برای من این یک رویا بود که به حقیقت پیوست، زیرا در نهایت، به‌،وان طراح، همه ما می‌خواهیم فیلم‌های علمی تخیلی بسازیم.

واگنر: آنچه ما خلق می کنیم آینده خواهد بود. حداقل در صنعت خودرو. ما تا ده سال جلوتر از بازار کار می کنیم. ما دائماً در مورد آینده خودروها فکر می کنیم و در مورد آن تصمیم می گیریم. ما هر روز داریم علمی تخیلی می سازیم. این یک بخش اساسی از کار ما است.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/lifestyle/me-magazine/conversations-gorden-wagener-meets-yves-behar/بهار: کاملاً! و چیزی که من در مورد سید مید دوست دارم این است که بسیاری از اسکچ های او جهان های کامل را نشان می دهند، نه فقط ماشین ها. آنها بسیار اتوپیایی هستند. من بسیار تحت تأثیر این نوع روش‌های مثبت و آرمان‌شهری تصور فناوری هستم. البته، تعداد زیادی فیلم عالی نیز وجود دارد که دیستوپیایی هستند. اما چیزی که برای من به ،وان یک طراح جالب است این است که ما در تصور هر دو آینده بسیار خوب هستیم: آینده ای اتوپیایی و دیستوپیایی. به نوعی، ما دوست داریم آینده های مثبت و منفی را تصور کنیم که یک سناریو را تا پایان آن طی می کند. در واقع، من فکر می کنم این در واقع هدف اصلی طراح بودن است: ایجاد آینده. زیرا، می د،د، گذشته قبلاً نوشته شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.