پرفروش‌ترین خودروی BMW M در سال 2022، i4 M50 الکتریکی بود

22 ع، ها

اما شاید بخش جالب این باشد که پرفروش‌ترین خودروی BMW M در سال 2022، بی‌ام‌و i4 M50 تمام برقی بود که نشان می‌دهد بخش برقی با عملکرد بالا ایده بدی نیست. تعداد دقیق بی ام و i4 M50 های فروخته شده فاش نشده است.

ریش افزود: «رکورد فروش جدید BMW M Automobiles مبتنی بر حضور موفق ما در طیف وسیعی از بخش‌های خودرو است. “با مجموعه محصولات گسترده خود، ما نیز در موقعیت ایده آلی برای آینده قرار داریم.”

تیمو رش، رئیس بخش مشتری، برند و فروش BMW M GmbH می گوید: «برای ما، این یک سیگنال واضح است که احساس منحصر به فرد M وارد دنیای خودروهای برقی شده است.

BMW همچنین به ما یادآوری می کند که M3 CS اولین نمایش خود را در Rolex 24 در Daytona خواهد داشت. همچنین این اولین مسابقه برای خودروی مسابقه ای BMW M هیب، V8 LMDh خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/631128/bmw-m-best-selling-car-2022/بخش M BMW وعده تهاجمی مداوم از نظر مدل‌های عملکرد الکتریکی را می‌دهد و ادعا می‌کند که “تحول بیشتر به سمت تحرک الکتریکی نیز قبلاً ترسیم شده است.” یک سیستم چهار چرخ محرک الکتریکی M xDrive با چهار موتور الکتریکی نیز روی میز قرار دارد.

BMW M پنجاهمین سال خود را در سال 2022 جشن گرفت. این نقطه عطف با یک رکورد فروش جدید مشخص شد – 177257 خودروی BMW در طول سال مالی 2022 فروخته شد که نشان دهنده افزایش 8.4 درصدی در مقایسه با سال قبل است. ایالات متحده پرفروش ترین بازار BMW M بود، در حالی که بازار داخلی آلمان پس از آن. بریت،ا سومین بازاری است که BMW M در آن فروش خوبی داشت.

BMW i4 M50 تنها مدل M برقی نیست. BMW XM مستقل نیز سال گذشته با موتور هیب، M 653 ، بخاری خود رونمایی کرد، در حالی که BMW iX M60 نیز عرضه موفقی داشت. در همین حال انتظار می رود BMW M امسال i7 M70 را معرفی کند.

2022 BMW i4 M50 خارجی

نیازی به گفتن نیست که موفقیت بی ام و M در فروش در سال 2022 شامل اعداد بزرگی از نام های اصلی مانند M3 و M4 از جمله M3 Touring است. نسل دوم M2 نیز سال گذشته با شیفت 6 سرعته مستقیم، دیفرانسیل عقب و دیفرانسیل عقب، سروصدا به پا کرد و لذت رانندگی ک،یک BMW M را تداعی کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.