پروژه Geländewagen در استودیو Odeonsplatz توسط Mercedes-Benz.

پروژه Geländewagen اولین نتیجه همکاری بین مرسدس بنز و مدیر خلاق اصلی و بنیانگذار Off-White و مدیر هنری مردانه Louis Vuitton Virgil Abloh است.
پروژه طراحی مفهومی که توسط مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز، گوردن واگنر و آبلو هدایت می‌شد، از ک، G برای بررسی راه‌هایی برای برهم زدن تصورات لو، در آینده استفاده کرد.
از طریق پروژه Geländewagen، دنیای مد، هنر و خودرو با یک علاقه مش، متحد می‌شوند: طراحی لو، برجسته که جاه‌طلبی‌های آینده را پیش‌بینی می‌کند. با استفاده از مهارت و دانش منحصر به فرد در میراث مرسدس بنز به ،وان اولین سازنده خودرو در جهان، ساخت Wagener و Abloh تجسم درک ذاتی مرسدس بنز از خارق العاده، چشم اندازی جسورانه برای آینده طراحی لو،، و قدرت رویا.
از 1 آوریل تا 24 آوریل، پروژه Geländewagen در استودیوی تازه ایجاد شده Odeonsplatz توسط مرسدس بنز در مونیخ ارائه شد. بازدیدکنندگان و عابران این فرصت بی نظیر را داشتند تا G ک، را در زندگی واقعی ببینند و از همه چیز در مورد روند طراحی و همکاری در چارچوب نمایشگاه مطلع شوند.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/lifestyle/studio-odeonsplatz/campaigns/project-gelaendewagen/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.