پلنیوم باکس موسسه فنی مهندسی تیموری

از پلنیوم باکس عایق شده برای سینماها، امکان تجاری، بیمارستان‌ها و … می‌توان استفاده کرد. ⊕ جهت مشاهده قيمت انواع پلنیوم باکس در ابعاد مختلف از فرم زير استفاده نماييد. استفاده از عایق الاستومری جهت افزایش کارایی و جلوگیری از انتقال صدای شبکه هوارسانی در کنار هدر رفت انرژی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ☆ دراین سیستم پلنیوم پیش عایق ، دریچه ها قابلیت جابجایی دارند و کاملا مناسب فضاهایی با سقف تایلی است که عموما محل خروجی هوا با شبکه های سقف تناسب ندارند.

کانال کشی کولر

از این محصول می توان در فضاهایی مانند ساختمان های اداری، پاساژها، و دریچه هایی که به صورت اسلوت و خطی هستند، استفاده کرد. در ادامه قصد داریم توضیحاتی درباره این وسیله و کاربردهای آن را بیان کنیم، امیدواریم که از مطالعه مطالب اطلاعات کافی را کسب کنید. همانطور که گفتیم ویژگی دکوراتیو بودن این محصولات سبب شده کارایی بسیاری در مکان های مختلف نظیر منازل مسکونی، پاساژها، مجتمع های تجاری، هتل ها و حتی ادارات داشته باشند. شما می توانید از این محصول به صورت کاملا مخفی استفاده کنید که تاثیر چندانی بر زیبایی سقف و یا دیوار مورد استفاده نداشته باشند. مشخصات فیلتر باکس طراحی و ساخت انواع فیلتر باکس با استفاده از به روزترین و بهترین فیلتر ها در سایزهای مختلف است.

دکوراسیون داخلی

پلنیوم باکس موسسه فنی مهندسی تیموری

به صورت پیش فرض رنگ برای پلنیوم باکس در نظر گرفته نمی شود ولی در در مواقعی که سقف به صورت نمایان باشد رنگ پلنیوم بسته به فضا تغییر می کند که معمولاً از مشکی نیمه مات ۹۰۰۵ استفاده می پلنیوم باکس گردد. وظیفه اصلی پلنیوم باکس دریافت هوا از لوله‌های خرطومی و پخش یک‌دست، یکنواخت و ملایم آن در محیط داخلی ساختمان است. همچنین از پلنیوم باکس می‌توان در طراحی فضای داخلی بخش‌های مختلف ساختمان نیز استفاده کرد. آیا می دانید اهمیت پلنیوم باکس چیست؟ در گذشته هنگام اجرای سازه‌ها برای اینکه سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی را فراهم آورند معمولاً از دریچه تهویه، کولرهای آبی، کولر گازی، بخاری و … استفاده می‌کردند.

  • از این نوع کانال باکس ویژه زمانی استفاده شده که دریچه هوای گرد در انتهای سیستم هوارسانی وجود داشته باشد.
  • باکس پلنیوم همانطور که از نام آن پیداست یک جعبه می باشد که برای ترکیب هوا مورد استفاده قرار می گیرد.
  • باکس های انتقال هوا از جنس استیل و گالوانیزه و آلومینیوم ساخته می شوند و با ضخامت های مختلف هستند.
  • همچنین جهت نصب پلنیوم باکس می‌توان از پیچ، بست خرچنگی یا کلینچ نیز استفاده کرد.
  • عدم‌وجود عایق الاستومری مرغوب در سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی موجب کاهش تاثیر تجهیزات در تنظیم دما شده؛ همچنین عایق‌بندی نامناسب در مناطق با رطوبت بالا سبب خیسی و چکه کردن آب از دریچه هوا متصل به کانال باکس خواهد شد.
  • برای طراحی پلنیوم باکس می بایست شرایط مشتری در نظر گرفته شده و از مواد اولیه مناسب استفاده داشت.

همچنیـن شـایان ذکـر اسـت محصـولات تهویـه مطبـوع و دمپـر هـای صنعتـی بـا برنـد پخش نیرو سپهر مهار بـه ثبـت رسـیده اسـت. کفپوش ضد صدا و به کارگیری آن یکی از راهکارهای مفید برای کاهش انتقال صد…

در دریچه های خطی و اسلوت که به صورت دکوراتیو در طول های بالا به کار گرفته می شوند، امکان هوادهی در طول بالای دریچه به صورت یکنواخت وجود ندارد. جنس این محصول معمولا از ورق های گالوانیزه است که متناسب با شرایط و نحوه عملکردی که دارند در طول ها و عرض های متفاوت طراحی و تولید می شوند. یکی دیگر از مزایای پلنیوم باکس استفاده از یک عایق الاستومری می باشد که از نشت هوا و پخش صدای هوا به محیط جلوگیری می کند. همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم طول پلنیوم ها می تواند متنوع باشد پس تعداد دریچه های ورودی هوا نیز متناسب با طول باکس پلنیوم نصب می شوند. از آنجاییکه دریچه های خطی اسلوت بصورت دکوراتیو و در طول های بالا کار می شوند و امکان هوادهی یکنواخت در طول بالای دریچه وجود ندارد. استفاده از پلنیوم باکس به منظور ایجاد اختلاط کافی هوا و توزیع یکسان هوا در طول، امری لازم و ضروری است.

پلنیوم باکس فن کویل چیست؟

این نوع پلنیوم برای دریچه های اسلات فنری و معمولی و قاب مخفی در نظر گرفته می شود. ارتفاع این نوع پلنیوم ها معمولا ۲۵ سانتی متر می باشد و عرض این نوع پلنیوم ها از ۵ سانتی متر برای دریچه اسلات تک لاین تا ۳۰ سانتی متر برای دریچه هشت لاین مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش از مقاله آشنایی با پلنیوم باکس و کاربردهای آن در معماری ساختمان به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. از بخش نظرات این مطلب می‌توانید به پاسخ دیگر پرسش‌های مطرح شده خود دست یابید. لازم به یادآوری است که تمام مدل‌های بالا در ابعاد، ضخامت و جنس آلیاژ طبق سفارش مشتری قابل تولید خواهد بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.