پورشه تایید کرد که هایپرکار جدید عرضه خواهد شد… در نهایت

11 ع، ها

خودروی خوب ICE سزاوار ارسال من، پورشه قبل از اینکه همه چیز برقی شود، است، بنابراین امیدواریم که هایپرکار بعدی همچنان دارای نکات اگزوز باشد. در غیر این صورت، می‌تو،م از دانستن این موضوع که 911 موتورهای بنزینی خود را به این زودی‌ها از دست نمی‌دهد، راحت باشیم. نسخه الکتریکی در این دهه منتفی شده است، اما یک هیب، غیر PHEV ظرف چند سال آینده عرضه خواهد شد.

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، آینده بدون شک برقی است. پورشه ،ن می زند بیش از 80 درصد از فروش سالانه آن تا سال 2030 توسط خودروهای برقی ارائه شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/626076/porsche-hypercar-coming-later-decade/پورشه 919 مدل سفالی خیاب،

سوپراسپرت‌ها و هایپراسپرت‌های پورشه بسیار اندک هستند، زیرا شرکت‌های زوفنهاوزن تاکنون تنها سه خودرو را عرضه کرده‌اند: 959، کاررا GT و 918 Spyder. اگر سخاوتمند باشیم، می‌تو،م 911 GT1 Straßenversion فوق‌العاده کمیاب را در نظر بگیریم، اما در کل، پرچم‌داران اختصاصی کمی در طول سال‌ها وجود داشته است. اتفاق جدیدی به این زودی‌ها رخ نمی‌دهد، با مدیرعامل Oliver Blume پیشنهاد می‌کند که در آینده قابل پیش‌بینی عرضه نخواهد شد.

صحبت ، با مجله ماشینرئیس هونچو گفت: «هیپرخودرو همیشه بخشی از استراتژی پورشه است» و خودروی جدید تنها «زم، که زمان آوردن آن فرا رسد» معرفی خواهد شد. مدیر اجرایی 54 ساله گفت که این مدل باید وضعیت هایپرکار خود را با استفاده از فناوری های جدید برای ایجاد یک محصول پیشرفته به دست آورد. بلوم اضافه کرد که “هایپرخودروها در آینده نقشی را برای پورشه ایفا خواهند کرد. اما هنوز تصمیم گیری نشده است.” او اشاره کرد که قطعاً قبل از اواسط دهه نخواهد رسید.

در حال حاضر ماهی‌های بزرگ‌تری برای سرخ ، وجود دارد، با توجه به اینکه پورشه سخت در حال آماده‌سازی نسل بعدی Macan فقط الکتریکی است که به دلیل مشکلات نرم‌افزاری تا سال 2024 به تعویق افتاد. 718 Boxster و Cayman نیز در حدود سال 2025 به خودروهای برقی تبدیل خواهند شد، در حالی که یک SUV بزرگتر بدون آلایندگی که در بالای کاین قرار گرفته است برای عرضه در نیمه دوم دهه تایید شده است. نسل دوم تایکان نیز برنامه ریزی شده است و می تواند با یک مدل الکتریکی بزرگتر مانند پانامرا تکمیل شود.

با گذشت سالها، احتمال وجود یک موتور بنزینی با حجم زیاد برای یک هایپرکار کاهش می یابد. 918 Spyder تقریباً یک دهه پیش در پوشش تولیدی با پیشرانه هیب، پلاگین رونمایی شد، بنابراین انتظار دارید که جانشین آن نیز به شدت برقی شود. باید دید که آیا این خودرو همچنان دارای یک موتور V8 خواهد بود یا به 6 عدد تخت کاهش خواهد یافت، مگر اینکه پورشه به طور کلی از موتور بنزینی خودداری کند و یک پیشرانه تمام الکتریکی توسعه دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.