پورشه رنگ سفارشی مالک 911 را به پالت رسمی اضافه می کند


پورشه طیف گسترده ای از رنگ ها را برای خودروهای خود ارائه می دهد. این خودروساز می گوید که به لطف برنامه Paint-to-Sample که سال گذشته راه اندازی شد، 170 نمونه مختلف در تمام خودروهایش موجود است. مایکل اسمن با رنگ های سفارشی پورشه آشنا است و از سال 1992 چندین خودرو با رنگ سبز منحصر به فرد خود سفارش داده است. با این حال، از ماه مارس، مشتریان پورشه این فرصت را خواهند داشت تا رنگ سبز اسمان را به وسایل نقلیه خود اضافه کنند.

این رنگ Essmanngreen (کد 24C) نام دارد و اسمن ابتدا رنگ مورد استفاده در برندسازی ،ب و کار خانوادگی خود را برای 911 Carrera RS 3.6 964 خود سفارش داد. او دوباره آن را در 911 GT3 4.0 997 خود سفارش داد و اخیراً آن را روی 911 خود اعمال کرد. GT3 Touring 992، آن را از طریق برنامه سفارشی و شخصی سازی شده Paint-to-Sample Plus خودروساز اضافه کرد.

پورشه رنگ جدید Essmanngreen را به صورت رنگ به نمونه معرفی کرد

11 ع، ها

این برنامه «آزادی تقریباً کامل» را در انتخاب رنگ می‌دهد، که همانند بقیه رنگ‌های برنامه Paint-to-Sample، فرآیند اعتبارسنجی طاقت‌فرسایی را طی می‌کند. فرآیند PtS Plus با ارسال نمونه ای از رنگ مشتری توسط فروشنده به پورشه AG آغاز می شود. خودروساز آن را تجزیه و تحلیل می کند و رنگ را در یک مطالعه امکان سنجی قرار می دهد که باید قبل از تایید رد شود. این روند می تواند تا یک سال طول ،شد. در صورت عدم موفقیت، پورشه هزینه های مربوط به ایجاد و آزمایش رنگ را پوشش می دهد.

ال،اندر فابیگ، رئیس بخش شخصی سازی و ک،یک پورشه، گفت: «بنابراین مشتریان ما از طیف گسترده ای از رنگ های موجود و بسیاری از رنگ های سفارشی که با بالاترین استانداردها مطابقت دارند، لذت می برند. “هر رنگی باید برای بسیاری از سطوح و مواد مختلف من، در نظر گرفته شود – تطابق کامل رنگ همان چیزی است که می خواهید.”

پورشه 170 رنگ را در تمام مدل های خود ارائه می دهد، اما همه رنگ ها در هر خودرویی موجود نیست. 911 و 718 با 115 انتخاب اضافی بیشترین گزینه های موجود را دارند و پس از آن تایکان با 108 گزینه قرار دارد. پانامرا و ماکان دارای 59 انتخاب هستند، در حالی که کاین فقط 52 انتخاب رنگ دارد.

پورشه ماه آینده رنگ Essmanngreen را به 911، 718 و تایکان ارائه خواهد کرد. رنگ جدید Essmanngreen به بیش از 100 ماده مختلف برای دستیابی به سایه دلخواه نیاز داشت، با پورشه چندین ،یب، از جمله عوامل اتصال و افزودنی ها.


منبع: https://www.motor1.com/news/652911/porsche-adds-owners-custom-color-official/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.