پورشه علیرغم شکست ردبول، همچنان علاقه مند به پیوستن به فرمول 1 است

رندر غیر رسمی خودروی فرمول یک پورشه توسط کامیل دی باستی،

در اوایل شهریور سایت خواهر ما Motorsport.com گزارش شده است پورشه عملاً می‌خواست 50 درصد از تجارت F1 ردبول را تصاحب کند. ظاهرا ردبول از چنین معامله ای راضی نبود و مذاکرات را لغو کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/617494/porsche-still-interested-formula-1/

4 ع، ها

پورشه در حال مذاکره جدی با ردبول در مورد شراکت احتمالی فرمول 1 بوده است. با وجود اینکه بحث ها به مرحله پیشرفته ای رسیده بود، این معامله در نهایت از بین رفت و خودروساز مستقر در اشتوتگارت بدون شریک F1 باقی ماند. با این حال، این برند همچنان علاقه مند به پیوستن به سریع ترین سری موتوراسپورت جهان است و حتی تاییدیه ای از سوی FIA وجود دارد.

همکاران ما در Motorsport.com گزارش می دهد که هیئت حاکمه مسابقات اتومبیل ر، پس از جلسه دیروز شورای جه، ورزش موتوری خود یادداشتی را در مورد قو،ن موتور فرمول 1 2026 ارسال کرد. این پیام حاوی اطلاعات دقیقی در مورد برنامه‌های پورشه برای ورود به فرمول 1 نبود، اگرچه تایید کرد که هنوز علاقه‌ای به این برند وجود دارد.

پورشه و ردبول در مرحله پیشرفته مذاکرات بودند و به نقطه ای رسیدند که این خودروساز به دنبال مجوز از مقامات رقابت برای تایید قرارداد بود. با این حال، ردبول تصمیم گرفت DNA این دو شرکت بسیار متفاوت است و این می تواند استقلال ردبول را به خطر بیندازد. پورشه نیز به ،ه خود از پایان بحث ها راضی نبود و در ماه سپتامبر به نظر می رسید که گزینه های بسیار محدودی برای ادامه تلاش های F1 خود دارد.

این به م،ای واقعی کلمه همه چیزهایی است که FIA درباره برنامه های پورشه می گوید و Motorsport.com ویلیامز را ممکن ترین شریک جدید می بیند. همچنین Andretti به ،وان یک ورودی جدید بالقوه وجود دارد که می تواند به معامله با پورشه نیز مرتبط باشد. آندرتی آمریکایی فعالانه به دنبال ورود به فرمول 1 بوده است، اما تیم های دیگر تاکنون مقاومت خود را نشان داده اند. با این حال، با گنجاندن یک خودروساز برجسته، همه چیز می تواند تغییر کند.

آئودی در ماه آگوست در Spa-Francorchamps اعلام کرد که از سال 2026 به ،وان تولید کننده واحد قدرت به مسابقات قهرم، جه، فرمول 1 FIA می‌پیوندد. این اعلامیه تاییدی بر کار سخت همه سهامداران برای توسعه این مقررات بود. ما همچنین خاطرنشان می‌کنیم که پورشه هنوز در حال مذاکره با تیم های فرمول 1 است.”

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.