پورشه مسیر دوم بزرگتری را در مرکز تجربه آتلانتا افتتاح کرد

مسیر غربی در مرکز تجربه پورشه در آتلانتا، جورجیا طرفداران پورشه دلیلی برای جشن گرفتن دارند زیرا مرکز تجربه پورشه آتلانتا (PEC) رسما دومین مسیر توسعه راننده خود را افتتاح کرد. مراسم افتتاحیه بزرگ با حضور اتومبی،انان فعلی و سابق پورشه، رهبران مشاغل محلی و مقامات ،تی، نشان دهنده اضافه شدن مسیر غربی است که طول مسیر ج،ی موجود را تقریباً دو برابر می کند.

مسیر جدید غرب که عمدتاً مستقل از پیست ج،ی کار خواهد کرد، توسط تیلکه، طراح پیشرو پیست‌های مسابقه در جهان طراحی شده است و دارای بخش‌هایی است که از پیست‌های نمادین ایالات متحده و اروپا مانند نوربرگ رینگ-نوردشلایف، دیتونا و لاگونا سکا الهام گرفته شده است.

مسیر 1.6 مایلی غرب شامل ماژول های مختلف رانندگی است که برای به چالش کشیدن ماشین و راننده طراحی شده اند. این ماژول ها عبارتند از Handling Circuit، که یک حلقه پیوسته با پیچ ها و تغییرات ارتفاع است که از برخی از بهترین مسیرهای جهان، دایره کم اصطکاک، تپه یخی و اتوکراس الهام گرفته شده است. منطقه Autocross یک منطقه آسفالت گسترده است که می تواند در پیکربندی های مختلف راه اندازی شود تا انعطاف پذیری و بهبود مستمر مهارت های رانندگی را فراهم کند.

علاوه بر این، PEV همچنین خانه مراکز غذاخوری مدرن لو، مانند رستوران 356 و کافه کاررا است. علاوه بر این، شارژ ناوگان PEC از خودروهای برقی پورشه تایکان از یک آرایه خورشیدی جدید بهره خواهد برد که به ،وان بخشی از پروژه توسعه کلی در حال نصب است و یک ریزش،ه ایجاد می کند که به تامین انرژی پردیس دفتر مرکزی کمک می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/660200/porsche-opens-،-second-track-at-atlanta-experience-center/

17 ع، ها

Kjell Gruner، رئیس و مدیر عامل شرکت Porsche Cars آمریکای شمالی گفت: “این یک لحظه خاص برای همه ما است. من مسیر جدید غرب را رانندگی کرده ام و فوق العاده است! این یک بعد جدید به تجربه خودروهای اسپرت ما می بخشد.”

پورشه ادعا می‌کند که PEC فقط یک مسیر نیست، بلکه یک مقصد برند کاملاً همه‌جانبه است که نمایشی همیشه در حال تغییر از وسایل نقلیه انتخابی، رانندگی شبیه‌ساز، تورها و یک فروشگاه ،ده‌فروشی را ارائه می‌دهد.

پورشه گفت که PEC از زمان افتتاح خود در سال 2015 تاکنون پذیرای نزدیک به 400000 مهمان بوده است. انتظار می رود مسیر جدید West Track که بخشی از سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری برای توسعه بیشتر محوطه مرکزی PCNA است، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.