پورشه و ریکارو صندلی بازی را به 911 واحد می‌فروشد


منبع: https://www.motor1.com/news/631686/porsche-recaro-expensive-gaming-chair/

اینکه از آن به ،وان صندلی بازی استفاده کنید یا به ،وان صندلی اداری در خانه، این کاملا به شما بستگی دارد. این خودرو الهام گرفته از صندلی‌های موتوراسپرت است و ادعا می‌شود که حس واقعی مسابقه را از مسیر مسابقه به م،تور می‌آورد. پورشه گفت که صندلی بازی برای مسافت های طول، و بسیاری از دورهای مجازی طراحی شده است و “تجربه نهایی بازی را در عین راحتی و سلامت کمر” ارائه می دهد.

10 ع، ها

نسخه محدود صندلی بازی Porsche x Recaro ساخت آلمان است و به 911 دستگاه در سراسر جهان محدود شده است. اکنون در فروشگاه های طراحی پورشه، نمایندگی های مجاز پورشه و از طریق فروشگاه های آنلاین پورشه در دسترس است.

پورشه و ریکارو با همکاری که در دهه 60 با 911 آغاز شد، اشتیاق و اشتیاق به ورزش، رقابت و طراحی نمادین دارند. امروز، این شرکت‌ها با یکدیگر متحد می‌شوند تا یک صندلی بازی با نسخه محدود را برای ما بیاورند که ادعا می‌شود 100 درصد روحیه مسابقه را حتی از مسیر مسابقه خارج می‌کند.

از دیگر ویژگی های آن می توان به قابلیت تنظیم بدون پله اشاره کرد که امکان تنظیم ارتفاع صندلی را در هر زمان فراهم می کند. کاستور صندلی با کوپلیمر تقویت شده و برای تمامی طبقات طراحی شده است. حدا،ر ظرفیت بارگیری 131 پوند (150 کیلوگرم) است.

صندلی بازی Porsche x Recaro 2499 دلار قیمت دارد. اگرچه این می تواند گران باشد، اما یادآوری می کنیم که پورشه زم، صندلی اداری RS را با قیمت 6750 دلار فروخت.

صندلی بازی پورشه یک نسخه محدود از Recaro Exo Platinum است. تکیه گاه آن دارای گذرگاه های کمربند است و با تاج پورشه در جلو و آرم Recaro در پشت تزئین شده است، در حالی که زیر دستی 5D با پشتیب، از آلومینیوم و تنظیمات متعدد ارائه می شود. پایه نیز از آلیاژ آلومینیوم س، وزن ساخته شده است.

صندلی گیمینگ پورشه ریکارو

صندلی بازی Porsche x Recaro در مسابقه مجازی 24 ساعته Le Mans عرضه شد. پورشه 911 GT3 R که الهام بخش طراحی صندلی بازی جدید بود نیز برای اولین بار به ،وان بخشی از سری مسابقات مجازی معرفی شد. طبیعتاً صندلی بازی در رنگ‌های قرمز، سفید و مشکی توسط تیم کاری پورشه eSports استفاده خواهد شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.