در روز پنجشنبه، سهام پورشه به 93 یورو (90.56 دلار به نرخ ارز امروز) افزایش یافت. این به این خودروساز ارزشی معادل 85 میلیارد یورو (82.77 میلیارد دلار) داد. این باعث شد این برند از فول، واگن که ارزشی معادل 77.8 میلیارد یورو (75.8 میلیارد) داشت، جلوتر باشد. مرسدس سومین برند اروپایی با ارزش 57.2 میلیارد یورو (55.70 دلار) بود و پس از BMW و Stellantis به ترتیب با 47.5 میلیارد دلار و 39.7 میلیارد یورو (46.26 دلار و 38.66 دلار) قرار گرفتند.
48 ع، ها
پورشه یکی دیگر از شرکتهایی است که عمومی شده است. در سال 2015، فراری یک IPO راه اندازی کرد. در ابتدا پراکنده شد اما چند سال بعد به بازدهی عالی بازگشت. تقاضا برای خیمه های لو، به دلیل عدم اطمینان اقتصادی ادامه دارد. و تقاضا به ویژه برای سازندگان سوپراسپرت مانند پورشه و فراری زیاد است.
پورشه 19.5 میلیارد یورو (18.99 میلیارد) از IPO خود به دست آورد که کمتر از نیمی از آن به فول، واگن، شرکت مادر پورشه اختصاص یافت که کمی ط،ه آمیز است. ارزش بالای این خودروساز، آن را به پنجمین شرکت با ارزش فهرست شده در آلمان تبدیل می کند که پس از Linde، SAP، Deutsche، Telekom و زیمنس قرار دارد. به گزارش رویترز، این شرکت بیست و پنجمین شرکت با ارزش بورس در اروپا بود.
ارزش سهام دائماً افزایش و کاهش می یابد، و این احتمال وجود دارد که فول، واگن بتواند در آینده پیشتاز باشد. با این حال، پورشه یک برند قوی است که به مشتریان رده بالایی که مایل به ،ج ، برای نشان و همه چیزهایی که همراه آن هستند، پاسخ می دهد. این شرکت با یک صنعت در حال تغییر مواجه است و IPO باید به خودروساز کمک کند تا با یک سبد قدرتمند از طرف مقابل خارج شود.