پورشه چادر سقفی Taycan Cross Turismo را از طریق Glamping به رخ می کشد

گلمپینگ که ،یبی از دو واژه پر زرق و برق و کمپینگ است، بهترین کلمه برای توصیف این فعالیت است. فراتر از کابین مجللی که پورشه تایکان کراس توریزمو ارائه می دهد، چادر سقفی با ابعاد 210 در 130 سانتی متر (6.9 در 4.3 فوت) دارای یک تشک پلی فوم با چگالی بالا است. این چادر می تواند دو بزرگسال را در خود جای دهد و در تمام فصول سال قابل استفاده است.

چادر سقفی Porsche Taycan Cross Turismo


منبع: https://www.motor1.com/news/623669/taycan-cross-turismo-roof-tent-glamping/

در فعالیت‌های گلمپ پورشه، شخصیت رسانه‌های اجتماعی، براک کین، با Taycan Cross Turismos کمپینگ شد. در اینستاگرام به ،وان شناخته شده است @996roadtripکین به خاطر ماجراجویی‌ها و سفرهای جاده‌ای‌اش با پورشه 911 نسل 996 خود که به چادر سقفی مجهز شده بود، شهرت داشته است.

فعالیت گلمپینگ Taycan Cross Turismo از مسیرهای خاکی ناهموار کالیفرنیای ج،ی گذشت. کمپینگ شبانه در بخش‌های غربی وحشی Saddlerock Ranch انجام شد – ملکی وسیع که زمینه‌ای برای ویدیوهای موسیقی، تبلیغات، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بی‌شماری بوده است.

در این صورت خودروساز چادر سقفی جدید و آن را به نمایش می گذارد وحشی با پورشه تایکان کراس توریزمو در کالیفرنیا تجربه ای زیبا داشته باشید.

کین گفت: “من یک حلقه سفر جاده ای 3000 مایلی انجام داده ام و در مالیبو در کوهستان فرود آمده ام و با تایکان ها با چادرهای بالای پشت بام کمپ زده ام.

پورشه به خاطر خودروهای اسپرتش معروف است. اما با معرفی Cayenne، Macan و Taycan Cross Turismo، این برند آلم، می‌خواهد ثابت کند که جنبه‌های آماده ماجراجویی دارد.

بیشتر زم، که چادر سقفی را معرفی کرد که مالکان می‌توانند از طریق پورشه تکیپمنت، بخش لوازم جانبی و ارتقاء اصلی این شرکت، ،یداری کنند. چادر سقفی در صورت عدم استقرار شکل یک هارد کیس بزرگ را به خود می گیرد و می توان آن را روی سقف خودروهای پورشه نصب کرد.

چادر سقفی Porsche Tequipment با نرخ ارز فعلی به قیمت 4980 یورو یا حدود 5000 دلار به فروش می رسد. سازنده می گوید این چادر را نمی توان روی مدل های GT، کابریولت و تارگا نصب کرد.

16 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.