پورشه کاین بازطراحی شده در رندرهای غیر رسمی شکل می گیرد

پورشه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره پیشرانه فاش نکرده است، اما شایعات حاکی از آن است که موتورهای بنزینی 2.9 لیتری V6 و 4.0 لیتری V8 آن قدرتمندتر خواهند بود. ما هیچ اطلاعات خاصی نداریم، اما مجموعه موتورهای به روز شده می تواند شامل تنظیمات هیب، پلاگین اصلاح شده باشد. این می‌تواند به این م،ا باشد که مدل باتری بزرگ‌تری دریافت می‌کند و محدوده رانندگی کاملاً الکتریکی مدل را افزایش می‌دهد.

کاین این مدل را در پیکربندی‌های استاندارد و کوپه ارائه می‌کند و مشخص نیست که آیا این دو به طور همزمان عرضه خواهند شد یا خیر. همچنین مشخص نیست که این افشای چه زم، رخ خواهد داد. پورشه در مورد آن چیزی نگفته است، اما ما انتظار داریم کاین به روز شده برای مدل سال 2023 وارد بازار شود. انواع عملکرد باید بعدا بیایند. پورشه در حال کار بر روی یک کراس اوور الکتریکی بزرگتر است که ممکن است به Cayenne EV تبدیل شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/607854/redesigned-porsche-cayenne-unofficial-renderings/SUV در حال طراحی مجدد در میانه چرخه است، بنابراین بسیاری از موارد ثابت می مانند. با این حال، تغییرات ظاهری عمده ای در نمای جلو و عقب وجود دارد. به‌روزرس،‌های داخلی در این رندرها قابل مشاهده نیستند. جلوپنجره بازتر است و به طور کامل جلوی خودرو را پوشانده است. سپر پایینی با تغییراتی روبرو می شود و چراغ های جلوی SUV شکل جدید و جهت گیری عمودی بیشتری دارند.

پورشه واقعا استتار نمی کند. خودروساز اغلب به نقطه‌ای می‌رسد که ا،ریت آن را رها می‌کند و طراحی نهایی را قبل از رونمایی رسمی نشان می‌دهد. ع،‌های جاسوسی اخیر، کاین را در این وضعیت آشکار درآوردن، و رندرهای جدید از Kolesa.ru پیش نمایشی کنید که مدل تولیدی در زمان عرضه چگونه خواهد بود

رندرها نمای عقب را با یک ،صر چراغ عقب با عرض تمام نمای آشنا به تصویر می کشند. با این حال، نسخه تولیدی ممکن است به این شکل نباشد. تصاویر جاسوسی به نظر می رسد که چراغ عقب یک ،صر با اندازه یکنواخت در پشت بدون بریدگی در درب بالابر است. سپر پایینی نوک اگزوز چهارگانه مربعی را در خود جای داده است

یکی از مواردی که رندرها نشان نمی‌دهند، فضای داخلی SUV است که ع،‌های جاسوسی قبلی نشان می‌دادند که بازسازی قابل توجهی خواهد داشت. کاین بازطراحی شده دارای طراحی جدید داشبورد و اهرم تعویض دنده جدید خواهد بود. کنسول می، بازسازی‌شده دارای نگهدارنده‌های لیو، در پشت ردیفی از سوئیچ‌ها خواهد بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.