پورشه 718 کیمن GT4 “ادای احترام به 906” افتخارات جایزه بزرگ ژاپن 1967


پورشه 718 کیمن GT4 یک ماشین فوق العاده با کارایی بالا است. به این ترتیب، کاملاً طبیعی به نظر می رسد که یک طرح رنگ مسابقه ای کامل با یک نه. 8 گرد روی درها و کاپوت. با این حال، چیز بسیار خاصی در مورد این ،یب خاص وجود دارد. این قصیده ای است برای پورشه 906 برنده مسابقه که چهارمین جایزه بزرگ ژاپن را در سال 1967 فتح کرد.

برای ایجاد ادای احترام من، به خودروی مسابقه ای ک،یک، پورشه ژاپن به پورشه انحصاری Manufaktur داخلی این خودروساز برای کارهای سفارشی فراوان روی آورد. جزئیات بیرونی این 718 کیمن شامل روکش سفید سفارشی با نقره ای در پایین است که با طرح رنگ اصلی 906 که برای مسابقه 1967 در فوجی اسپیدوی استفاده شده بود، مطابقت دارد.

رنگ زرد کاپوت را می پوشاند، همچنین ظاهر ک،یک را تقلید می کند، اما به آینه های جانبی، دریچه های جانبی و بال عقب اضافه شده است. رنگ زرد همچنین اطراف پلاک عقب را پر می کند، اشاره دیگری به ماشین مسابقه 906 که دارای یک درج زرد رنگ در پشت است. شماره 8 با شماره مسابقه شاسی 145 مطابقت دارد که در آن سال توسط تتسو ایکوزاوا به پیروزی رسید.

Porsche 718 Cayman GT4 906 Tribute

12 ع، ها

در داخل، لمس های خاص تری وجود دارد. رکاب های سفارشی درب، طرح فوجی اسپیدوی در سال 1967 را به همراه زمان برنده مسابقه با رنگ قرمز در کنار آن نشان می دهند. دوخت کنتراست قرمز در تمام فضای داخلی مشکی رایج است، هرچند که با پشتی‌های سر دوزی سفارشی که نام مسیر، طرح‌بندی و سال پیروزی را نشان می‌دهند، بیشتر قابل توجه است. نشان‌های ویژه در پنجره‌های یک چهارم GT4، طرحی از 906 را با ذکر دیگری از فوجی و 1967 نشان می‌دهد.

اگر می‌پرسید پورشه برای این تریم بازگشتی چقدر پول می‌گیرد، نگران نباشید. این یک ساخته منحصر به فرد برای پورشه ژاپن است که برای فروش عرضه نخواهد شد. با این حال، برای ،، که مایل به داشتن چیزی مشابه هستند، این خودروساز می گوید تمام ویژگی هایی که این خودرو را خاص می کند را می توان از طریق پورشه انحصاری Manufaktur سفارش داد. اگر فقط می خواهید این خودرو را شخصا ببینید، تا 31 آگوست در مرکز تجربه پورشه توکیو نمایش داده می شود.

به دنبال محتوای بیشتر پورشه هستید؟ جدیدترین 911 GT3 RS و موارد دیگر را در اینجا ببینید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت، در زیر موجود است.


منبع: https://www.motor1.com/news/606320/porsche-718-cayman-gt4-tribute-to-906-،anese-grand-prix/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.