پورشه 911 توربو رفرش همراه با آپدیت های پنهان در دم

ع، های جاسوسی پورشه 911 توربو فیس لیفت

در داخل، 911 استاندارد یک خوشه ابزار کاملا دیجیتال را به ،وان بخشی از تازه سازی خود دریافت می کند. ما هنوز نگاه خوبی به داخل توربو نداریم. برای پورشه تعجب آور است که این ارتقا را به مدل معمولی انجام دهد اما آپدیت این خودروی گران قیمت را معرفی نکند.

تیم توسعه پورشه از نوار سیاه برای پنهان ، تغییرات در ،مت عقب استفاده می کند. این شرکت گوشه های چراغ های عقب را پنهان می کند. همچنین پنل هایی وجود دارد که سپر پایینی و دیفیوزر را پنهان می کند. ،وجی های اگزوز بازطراحی شده دارای یک بخش مرکزی هستند.

این 911 توربو همان دماغه مدل موجود را می پوشد. با این حال، جاسوسان ما فکر می کنند این به این دلیل است که پورشه قصد دارد به روز رس، های قابل توجهی را در آنجا انجام دهد و این برند نمی خواهد ،ی ظاهر جدید را ببیند. در مقایسه، تازه سازی 911 معمولی دارای شاترهای فعال در فاسیا است. این قطعات در خودروهای توسعه توربو قبلی وجود داشتند.

14 ع، ها

جزئیات پیشرانه در مورد 911 توربو به روز شده هنوز یک راز است. این موضوع در مورد بقیه سری به روز شده 911 نیز صادق است. ما می د،م که پورشه در حال آماده سازی یک هیب، متمرکز بر عملکرد برای افزودن به محدوده است.

ما انتظار داریم اولین نمونه از محدوده 911 به روز شده قبل از پایان سال معرفی شود. اگرچه، پورشه عموماً همه انواع به روز شده را به طور همزمان نمایش نمی دهد. به ،وان یکی از مدل‌های داغ‌تر در این محدوده، ممکن است برای دیدن توربو اصلاح‌شده کمی بیشتر صبر کنیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/656191/porsche-911-turbo-facelift-spy-p،tos/

در کناره ها، این 911 توربو هیچ تغییری در طراحی نسبت به مدل فعلی ندارد. با این حال، بر روی چرخ های نامتن، سوار می شود. آنهایی که در جلو هستند دارای پنج جفت پره دوگانه هستند. در پشت، یک طراحی 10 پره وجود دارد. گلگیرهای عقب عریض با ورودی در آنها همچنان بخشی از استایل این نسخه است.

کل سری پورشه 911 تازه‌سازی وسط چرخه را در افق دارد. این گا،ی نگاهی عالی به مدل به روز شده توربو به ما می دهد و استتار بسیار کمی دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.