پورشه 911 دارای فضای داخلی ساخته شده از پوسته تخم مرغ و خمیر قهوه است

در حالی که مطالعه طراحی فقط یک مفهوم است، کالوم موادی را انتخاب کرد که قبلاً نیازهای خودرو را برآورده می کنند یا می توانند تا سال 2030 برآورده کنند. قدم بعدی کالوم آزمایش مواد در پروژه های آینده است. این خانه طراحی قبلاً کامپوزیت کنف/کتان را مهندسی کرده است که ،یداران می توانند برای اسکوتر Barq EV خود انتخاب کنند.

به زودی می تو،د خمیر قهوه و عدس های بازیافتی را در داخل خودرو مشاهده کنید، زیرا خودروسازان در حال بررسی چنین جایگزین هایی هستند. BMW در سال 2021 از iVision Circular رونمایی کرد، مفهومی که از 100 درصد مواد قابل بازیافت ساخته شده است، و قصد دارد از تورهای ماهیگیری بازیافتی در وسایل نقلیه از سال 2025 استفاده کند. ولوو با افتخار تلاش خود را برای استفاده از مواد پایدار مانند بطری های PET و رزین کاج در EX90 جدید برجسته کرد. که حاوی تقریباً 110 پوند (50 کیلوگرم) پ،تیک بازیافتی و مواد زیستی در خودرو است.


منبع: https://www.motor1.com/news/647026/porsche-911-interior-made-from-eggs،s-coffee/

استودیوی طراحی با یک شرکت فناوری سبز به نام Ottan مشورت کرد و متوجه شد که پوسته تخم مرغ مخلوط شده با رزین می تواند یک ماده صاف و مات با روکش براق یا مات ایجاد کند. کالوم از آن در تریم سوئیچ پنجره استفاده کرد. افزودن گردو به مخلوط، محتوای بازیافتی مواد را از 78 به 84 درصد افزایش داد.

9 ع، ها

از آنجایی که خودروسازان سرمایه گذاری و توسعه وسایل نقلیه الکتریکی را انجام می دهند، آنها چیزی بیش از پیشرانه را دوباره تصور می کنند. برای بسیاری از برندها، وسایل نقلیه الکتریکی با باتری همچنین مواد جدید و پایداری را برای استفاده در وسایل نقلیه ایجاد می کنند. یک مطالعه طراحی جدید از Callum نگاهی به چنین آینده‌ای می‌اندازد، با استفاده از مواد زائد مختلف روزمره برای ایجاد یک فضای داخلی با سلیقه برای پورشه 911 بازسازی‌شده.

Restomod Porsche 911 با فضای داخلی پایدار توسط Callum

کالوم فراتر از مواد معمولی که امروزه خودروسازان استفاده می کنند نگاه کرد و متوجه شد که شرکت های مواد زائد غیرمعمول می توانند روزی در وسایل نقلیه استفاده کنند. این شرکت طراحی، تفاله قهوه، پوسته تخم مرغ، عدس قرمز، گردو و برنج را به ،وان احتمالی شناسایی کرد و از ضایعات به طرق مختلف در کابین 911 استفاده کرد.

پ،تیک یکی دیگر از مواد مورد استفاده کالوم بود که از پارچه‌ای به نام Camira استفاده می‌کرد که از ،‌های پ،تیکی دریایی برای مرکز صندلی‌ها ساخته شده بود. این شرکت همچنین از Feline، یک ماده نرم تولید شده از بطری های PET، برای تکیه گاه صندلی استفاده کرد. مواد پایدار بدون جریمه وزنی عرضه شدند.

کالوم یاد گرفت که می توان از برنج یا عدس قدیمی برای ایجاد یک ماده شفاف استفاده کرد که برای پوشش لامپ ها یا کلیدهای روشنایی ایده آل است. این استودیو طراحی همچنین از خمیر قهوه، جایگزینی مقاوم در برابر شعله برای پ،تیک های سنتی استفاده کرد. خودروسازان می توانند از این ماده برای تزئینات تزئینی استفاده کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.