پورشه 911 GTS 30 سالگی شرکت در تایلند را جشن می گیرد

پورشه 911 Carrera GTS ویژه تایلند را عرضه کرده است. این شرکت سه دهه حضور در کشور را جشن می گیرد. این خودرو تنها در یکی از هفت رنگ موجود است که ادای احترام به فرهنگ تایلندی و الهام گرفتن از رنگ های هفته این کشور است.

پورشه تمام رنگ ها را در یک ماشین در یک ماشین الهام بخش بی نظیر قرار داده است. این خودروساز از GTS آن را در یک مراسم جشن بزرگداشت تاریخ 30 ساله این شرکت در کشور رونمایی کرد. Inspiration Car تمام هفت رنگ مورد استفاده در مدل های ویژه را به نمایش می گذارد. پورشه آن را در غرفه خود در سراسر چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو بانکوک 2023 به نمایش خواهد گذاشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/658169/special-porsche-911-gts-cele،tes-thailand/

پورشه رنگ‌های خارجی انحصاری جدید خود را با روکش‌های براق با کنتراست روی پیش‌بند جلو، رکاب‌های شیشه‌های جانبی، منبت‌های پیش‌بند عقب، درب عقب و آینه‌های بیرونی جفت می‌کند. حتی یک پلاک ویژه “30 Years of Porsche Thailand Edition” روی ستون های B دارد. در پشت، پنج لت روی موتور به رنگ‌های قرمز، سفید و آبی مانند پرچم تایلند نقاشی شده است، در حالی که یک لوگوی معاصر 911 زیر حروف پورشه قرار دارد.

پورشه این هفت رنگ را از طریق برنامه Paint-to-Sample خود ساخته است. هر روز از هفته در تایلند یک رنگ مربوط به خود دارد. آن ها هستند:

روز هفته رنگ مربوطه رنگ ماشین پورشه
دوشنبه رنگ زرد رنگ زرد سیگنالی
سهشنبه رنگ صورتی Rubystar
چهار شنبه سبز سیگنال گرین
پنج شنبه نارنجی نارنجی پاستلی
جمعه آبی ریورابلو
شنبه رنگ بنفش اشعه ماوراء بنفش
یکشنبه قرمز ا،اج شد

Porsche 911 Carrera GTS 30 Years Porsche Thailand Edition 18 ع، ها

911 Carrera GTS 30 Years Porsche Thailand Edition علاوه بر رنگ بیرونی، ویژگی‌های سفارشی دیگری نیز دارد. چرخ های استاندارد 20 و 21 اینچی توربو S دو رنگ هستند – مشکی و رنگ بدنه مربوط به خودرو. تاج پورشه روی کلاهک‌های مرکزی چرخ‌ها با رنگ مشکی کالیپرهای ترمز توسط خودروساز برای ظاهری مخفی، رنگ و بویی به آن اضافه می‌کند.

در داخل، 911های ویژه قطعات تزئینی متضاد را دریافت می کنند که با رنگ بیرونی مربوطه تکمیل شده اند. صندلی‌ها دارای منبت‌های مخملی مشکی و لوله‌های خا،تری ریگی هستند که پورشه همچنین از آن برای برجسته ، ،مت‌های بالایی داشبورد، پانل‌های درها و تزئینات جانبی عقب در مقابل چرم داخلی مشکی استفاده می‌کند. هر صندلی دارای یک لوگوی سالگرد منحصر به فرد بر روی تکیه گاه سر است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.