پورشه 928 پاستل ادای احترام به اوایل دهه 2000 با مقدار زیادی رنگ بنفش

شاید دیدن پورشه در جشنواره موسیقی و فیلم در آستین عجیب به نظر برسد، اما این رویداد رشد کرده است تا شرکت‌های فناوری، اینفلوئنسرها، خودروسازان و سایر صنایعی را که امیدوارند ظاهری جذاب داشته باشند، جذب کند. شناسه فول، واگن ون برقی Buzz در این رویداد در سال 2022 در ایالات متحده ظاهر شد که همچنین اولین سال حضور پورشه در آن بود.

فراتر از نمای بیرونی پاستلی پورشه، ارتقای بصری دیگری نیز وجود دارد. نمای جلو و عقب دستخوش تغییرات اساسی شد و توسط هنرمند خودرو و مفهومی خیزیل سلیم بازطراحی شد. سپر جلوی جدید دارای یک دهانه جلوپنجره مستطیلی بزرگ است که سلیم با واحدهای نورپردازی گرد جفت شده است، موتیفی که در سایر ،مت های خودرو دیده می شود.

امسال، این خودروساز نمایشگاه «Porsche X – Collaborations Unseen» خود را راه‌اندازی کرد که خودروهای هنری و دیگر خلاقیت‌های این شرکت را برجسته کرد. پورشه علاوه بر 928، میراژ، پورشه 911 کاررا RS 3.8 را نیز از نسخه آینده به ارمغان آورد. Transformers: Rise of the Beasts فیلم سینما. سایر موارد شامل پورشه ویژن 357، خودروی قو 996 کریس لابروی و خودروی نمایشگاهی پورشه ویژن گرن توریسمو بود. این خودروساز همچنین میزبان چندین پنل از جمله یکی با پارامونت پیکچرز بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/657830/pastel-porsche-928-،mage-early-2000s-purple/خودروی هنری پورشه 928 “Nebula”. در داخل، زیبایی Y2K خودرو با تضاد رنگ ها ادامه می یابد. چرم بنفش و اولتراسوئد فضای داخلی را زینت می دهند، با سایه های مختلف صندلی ها، کنسول وسط، کارت های در و داشبورد را می پوشانند. رنگ سفید به ،وان رنگ متضاد روی فرمان آلومینیومی، دستگیره تعویض دنده ByBorre و جلوپنجره‌های بلندگو استفاده می‌شود که استایل حباب‌دار واحدهای روشنایی را به داخل کابین می‌آورد.

11 ع، ها

هر،ی که امسال در جشنواره South by Southwest (SXSW) شرکت کرد و از نمایشگر پورشه دیدن کرد، ممکن است یک پورشه 928 پاستیل 1978 با ظاهری عجیب را دیده باشد. دهه 2000

،مت عقب 928 دارای واحدهای نور گرد ی،ان برای چراغ های عقب و نشانگرها است. آنها یک بریدگی نور، را قاب می‌کنند که «سحابی» را در خطی حبابی می‌خواند. 928 دارای گلگیرهای گرد و بزرگ عقب است که چرخ‌های عقب را در معرض دید قرار می‌دهد و یک بال بزرگ تکمیل کننده ارتقاء ،مت عقب است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.