پونتیاک ممکن است نسخه Trans Am “Knight Rider” را برای سال 1983 برنامه ریزی کرده باشد



برای بسیاری از بچه ها، شوالیه سوار اولین نمایشی بود که ما روی VCR های خود برنامه ریزی کردیم. چهار فصل به طول انجامید و چندین فیلم تلویزیونی ساخته شد. کالاهای رسمی نمایشی نیز وجود داشت، اما در کمال تعجب هیچ ارتباط رسمی با پونتیاک وجود نداشت. به همین دلیل است که وقتی مورخین Knight Rider شواهدی از نسخه رسمی رسمی “Knight Rider” Pontiac Trans Am را کشف ،د، ما متوجه شدیم.

جو هوث و ای جی پالمگرن تنها جنگجویان صلیبی هستند که در دنیایی خطرناک از این هدف حمایت می کنند. دنیای شوالیه سوار. طبق کانال یوتیوب آنها، هیچ توافق رسمی بین پونتیاک و نمایش وجود نداشت. علاوه بر این، در حالی که در فصل اول از کیت به ،وان یک ترنس ام سیاه یاد می شد، فصل های بعدی به او اشاره مبهمی به ،وان یک «تاپ سیاه» یا «ماشین اسپورت مشکی» داشتند، به ویژه از هرگونه اشاره ای به پونتیاک یا ترنس ام پر، ،د.

با این حال، هنگامی که نمایش محبوب شد، پونتیاک ممکن است یک نسخه محدود “شوالیه رایدر” Trans Am را برنامه ریزی کرده باشد. برای شواهد، هوث و پالمگرن به مقاله ای سه صفحه ای در ژوئن 1983 اشاره می کنند پونتیاک با کارایی بالا، که نشان داد پونتیاک در حال آزمایش یک Trans Am مشکی 1983 با پکیج هوانوردی Daytona 500 Pace Car بود. علاوه بر رنگ مشکی، این خودرو دارای لهجه‌های قرمز و «شوالیه رایدر» با استنسیل با نوار قرمز بود.

مسیر بعد از آن مقاله مجله تا اوایل دهه 2000 سرد می شود. این زم، بود که ع،‌های این خودرو از طرفداران دیگری به نام آدام اوربانسکی منتشر شد. او آنها را در حین تمیز ، یک کابینت بایگ، در یک تامین کننده پ،تیک خودرو ردیف 2 کشف کرد و گفت که آنها بخشی از یک عکاسی حرفه ای بودند. سپس در سال 2006، یکی از خودروهای فروش را در eBay ردیابی کرد.

علاوه بر اطلاعات مربوط به نسخه “Knight Rider” Trans Am، نایت رایدر Historians نیمه اصلی GMC را که بخشی از واحد موبایل پرچم بود، ردیابی ،د. آن‌ها همچنین ماشین‌های دیگری را که برای تبلیغ این نمایشگاه استفاده می‌شدند پیدا ،د و اخیراً در ما نمایش داده شدند پاد،ت Rambling About Cars.

اگر شوالیه سوار هر چیزی را به ما آموخت، آن این است که “یک مرد می تواند تفاوت ایجاد کند.” یا در این مورد دو مرد. ما نمی د،م که Pontiac “Knight Rider” نسخه Trans Am هنوز هم موجود است یا خیر. اما اگر اصلا وجود داشته باشد، پیدا ، آن یک پرواز در سایه به دنیای خطرناک خودرویی است که وجود ندارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/652719/pontiac-knight-rider-edition-trans-am/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.