پژو 3008 جدید با بدنه تولیدی استتار شده جدید

پژو سرانجام توسعه نسل بعدی 3008 را به مرحله کمی پیشرفته‌تر منتقل می‌کند که در آن بدنه تولید مدل درگیر است. این بدیهی است که هنوز یک نمونه اولیه استتار شده است، اما حداقل این فرصت را به ما می دهد تا نگاهی به ابعاد و شکل کلی خودروی جدید بیندازیم. این پیشرفت خوبی است با توجه به اینکه این خودروساز از سیتروئن قاطر استفاده می کرد که 3008 برای اولین بار در سپتامبر امسال آزمایش شد.

همچنین هنوز خیلی زود است که بگوییم 3008 جدید چه زم، معرفی خواهد شد. یک ج، زم، بسیار سخت احتمالاً اوا، سال 2023 و اوایل عرضه در بازار 2024 است، اما باید منتظر بم،م و ببینیم که روند توسعه چگونه پیش می رود تا حدس های دقیق تری داشته باشیم. در حال حاضر، تنها چیزی که داریم این ع، های جاسوسی جدید با کراس اوور است که آن را با بدنه تولیدی خود نشان می دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/625479/next-gen-peugeot-3008-spied/

34 ع، ها

ع، جاسوسی جدید پژو 3008

سازنده فرانسوی 3008 جدید را در اسکاندیناوی آزمایش می کند که در حال حاضر برف زیادی می بارد و دما نسبتاً پایین است. این نمونه اولیه روی آلیاژهای موقت با ،تیک‌های زمست، سوار می‌شود و تمام بدنه آن با فویل استتاری پوشانده شده است. ،مت جلویی دارای مقداری مبدل اضافی است که باعث می شود فاسیا برآمده تر از آنچه هست به نظر برسد. چراغ‌های جلو در بالا، درست زیر کاپوت نصب شده‌اند. در ،مت پایینی سپر جلو، یک کلاه پ،تیکی مشکی بزرگ وجود دارد که احتمالاً راداری برای عملکردهای نیمه خودران خودرو پنهان می کند.

ما اطلاعات زیادی در مورد آنچه در زیر پوست پنهان می شود نمی د،م زیرا هنوز در مرحله توسعه برای در دسترس بودن برخی جزئیات بسیار زود است. پیش‌بینی‌های اولیه این است که 3008 جدید با پیشرانه‌های گازی، پلاگین هیب، و تمام الکتریکی عرضه خواهد شد. با این حال، جزئیات دقیق تر در مورد این موتورها تا سال آینده انتظار نمی رود.

با این حال، وضعیت در عقب جالب تر است. در حالی که چندین پنل بدنه تقلبی وجود دارد که این کراس اوور را کمی شبیه پونتیاک آزتک می کند، ما معتقدیم که ،مت بالایی این پوشش بخشی از مشخصات واقعی مدل نیست. اگر این فرض درستی باشد، خط سقف در عقب بسیار شیب دار خواهد بود و ما را به یاد پژو 408 می اندازد. زبان البته، همه اینها فقط فرضیاتی هستند که بر اساس آنچه تاکنون می تو،م ببینیم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.