پژو 3008 2024 صفحه نمایش خمیده 21 اینچی را قبل از عرضه در سپتامبر نشان می دهد

طرح نامرتب نیز با برداشتن اهرم دنده و جایگزینی آن با دکمه های PRND در سمت راست دکمه استارت/ایست روی داشبورد به دست آمد. انجام این کار از نظر فضای ذخیره‌سازی و همچنین افزایش سطح پد شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند سودمند است. دریچه های هوای باریک سمت چپ و وسط برای ظاهری منسجم تر یکپارچه شده اند و به پیچیدگی کابین می افزایند.

باورش سخت است که پژو i-Cockpit را در سال 2010 با کانسپت SR1 نشان داد و سپس آن را چند سال بعد با سوپرمینی 208 به تولید رساند. به سرعت تا سال 2023، این برند فرانسوی در حال پرده برداری از چیدمان غیر متعارف داشبورد با پانورامیک i-Cockpit است. این راه‌اندازی که در ماه سپتامبر در 3008 بعدی معرفی شد، یک صفحه نمایش خمیده 21 اینچی را به ارمغان می‌آورد. مانند چیدمان قبلی، در بالای داشبورد نصب شده است.

انحنای ملایم به سمت راننده، صفحه نمایش فانتزی جدید با چیزی که پژو از آن به ،وان i-Toggles یاد می کند تکمیل می شود. این دکمه‌ها بر روی کنسول مرکزی نصب شده‌اند و شامل 10 دکمه حساس به لمس هستند که می‌توان آن‌ها را طوری پیکربندی کرد که با نیازهای راننده و سرنشین جلو مطابقت داشته باشد. انجام این کار تعداد کنترل های معمولی را به حداقل کاهش داده است، بنابراین ایجاد یک طراحی مینیمالیستی برای نشان دادن کمتر در واقع بیشتر است.

پژو 3008 2024 با i-Cockpit پانوراما

9 ع، ها

کنترل‌های لمسی اضافی روی فرمان کوچک وجود دارد و امیدواریم که این کنترل‌ها بهتر از برخی خودروهای دیگر کار کنند. فول، واگن متعهد شده است که به دنبال انتقادات مربوط به کلیدهای حساس به لمس روی فرمان، به ،وان تازه‌کننده، به کنترل‌های معمولی بازگردد.

برای ایجاد فضایی دنج، پژو نورپردازی محیطی را در سراسر عرض داشبورد و پانل درب نصب می کند. با انتخاب از بین هشت رنگ مختلف که بر روی یک تریم آلومینیومی واقعی منع، می شود، قابل تنظیم است. پانورامیک i-Cockpit که در مدل 2024 3008 در سطح تریم GT برتر نشان داده شده است، در مدل های آینده از جمله نسل بعدی 5008 در سال های آینده نصب خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/670667/2024-peugeot-3008-i-،pit/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.