پیدایش انبار پلیموت قبل از جنگ پس از اولین شستشو در 43 سال زنده می شود



با بیش از یک قرن تاریخ خودرو، ما می خواهیم شرط بندی کنیم که تعداد قابل توجهی از خودروهای قدیمی وجود دارد که در ایالات متحده پنهان شده اند و منتظر کشف هستند. بخش خوبی از این وسایل نقلیه در گاراژهای قدیمی – یا انبارها – در حال انباشته شدن چندین دهه در رزومه خود هستند.

یکی از این خودروها سدان Plymouth PJ است که در دوران نه چندان شکوفایی در ایالات متحده در دهه 30 معرفی شد. قبل از راه اندازی، بازار سهام و ،ب و کار سقوط کرد. کافی است که بگوییم، اقتصاد ایالات متحده در آن زمان سقوط کرده بود و کرایس، می خواست وسیله نقلیه ای را معرفی کند که برای مردم آگاه قیمت من، باشد.

Plymouth PJ متولد شد. این بزرگترین خودروی ارزان قیمت در بازار بود که به طور قابل توجهی سوخت کمتری نسبت به رقبا مصرف می کرد. بیش از 350000 دستگاه از PJ فروخته شد و یکی از آنها در سال 1983 به یک گاراژ راه یافت.

از آن زمان، پلیموث PJ 1935 توسط مهمات نیویورک اینجا حرکت نکرد با این حال، ارائه دهنده ویدیوی بالا متوجه شد که بیش از 43 سال شستشوی من،ی از زمان نگهداری نداشته است.

پلیموث ک،یک قبل از جنگ البته وضعیت بدی داشت. مالکان فعلی می‌خواستند آن را به حالت عادی برگردانند و سپس آن را به یک ،یدار شایسته که از ماشین لذت می‌برد بفروشند. برای انجام آن، مهمات نیویورک دست به کار شدم و به چهار در زنگ زده جزئیات جدی از داخل و خارج داد.

کار آس، نبود. فضای داخلی به تنهایی خانه بوده است موجودات زنده دیگر، که منجر به وضعیت منزجر کننده اثاثه یا لوازم داخلی شده است. این فرآیند نیز باید ظریف باشد، زیرا فرآیندهای مدرن ممکن است برای کابین قدیمی و در حال ،اب شدن من، نباشند.

پس از اتمام جزئیات، زمان اجرای مجدد پلیموث فرا رسیده بود. خوشبختانه موتور شش سیلندر با دستان یک مک،ک خبره به زندگی بازگشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/625940/plumouth-barn-find-first-wash/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.