پیش‌نمایش‌های رندر Kia EV9 Imposing Electric Family Hauler


منبع: https://www.motor1.com/news/607475/kia-ev9-electric-suv-rendered/

تیزرهای منتشر شده از EV9 در اوایل این ماه نشان داد که این خودرو دارای چراغ‌های عمودی عقب خواهد بود که با طرح چراغ‌های جلو مطابقت دارد. نمای جانبی دارای یک خط سقف مسطح و یک گلخانه نسبتا کوچک است که یک احساس کلی پویا ایجاد می کند. دستگیره های درهای بازشو مکمل زبان طراحی براق است و مقاومت در برابر باد را کاهش می دهد.

ما چیز زیادی برای گزارش در مورد فضای داخلی EV9 نداریم، اما فرض می‌کنیم که دارای پیکربندی هفت صندلی اختیاری است. این مدل در حال حاضر در حال گذراندن تست نهایی در مرکز تحقیق و توسعه نامیانگ این خودروساز در کره ج،ی است و امیدواریم در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن بد،م. اولین نمایش کامل و رسمی برای اوایل سال آینده برنامه ریزی شده است و فروش آن در سه ماهه دوم سال 2023 آغاز می شود. قیمت ها باید از حدود 50000 دلار شروع شود.

در نوامبر سال گذشته، کیا بزرگ‌ترین و لو،‌ترین خودروی الکتریکی خود را با کانسپت EV9 نمایش داد. این دستگاه به زودی به یک مدل تولیدی تبدیل می شود که در حال حاضر در حال توسعه است. ما تعدادی ع، جاسوسی با EV9 دیده‌ایم و اکنون وقت آن است که نگاهی اولیه به طراحی نهایی حمل‌کننده خانوادگی بیندازیم.

دوستان و همکاران ما از Kolesa.ru از اطلاعات موجود در مورد EV9 برای ساخت این رندرهای اختصاصی استفاده کرد. ما معتقدیم که این یک پیش‌نمایش دقیق از SUV باتری‌دار است و در مقایسه با کانسپت، EV9 با مشخصات تولیدی احتمالاً گلگیرهای تراشه‌دار و کناره‌های دال را از دست خواهد داد. با این حال، به طور کلی، شکل کلی تقریباً بدون تغییر باقی می ماند و به حالت قائم و جعبه ای ادامه می دهد.

EV9 تولیدی بر اساس پلت فرم E-GMP مش، با EV6 خواهد بود. کیا هنوز جزئیات فنی را فاش نکرده است، اگرچه ما معتقدیم که نسخه تولیدی مشخصاتی مشابه با کانسپت خواهد داشت. نمونه اولیه برد ،نی 300 مایل (483 کیلومتر) و شتاب پیش بینی شده تا 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) در برد کم 5 ث،ه داشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.