پیشنهاد بیوک رایگان به “با پسر ما قرار ملاقات” کمپین بازاریابی برای فیلم جدید است


اگر اهل اتومبیل هستید و گاهی اوقات خود را در فیس بوک یا Reddit می بینید، ممکن است اخیراً با چیز عجیبی روبرو شده باشید. یک پست کنجکاو در هر دو مکان در تاریخ 6 مارس ظاهر شد که از مردم خواسته بود با پسر ما “قرار بگذارند” و احتمالاً می تو،د حدس بزنید چرا تاریخ در نقل قول است. برای اه، ما، این درخواست غم انگیز با وعده بیوک ریگال رایگان در ازای خدمات گفته شده ارائه شد.

ممکن است یک فرد معمولی آن را کمی سرگرم کننده بداند، اما اگر شما هم مثل ما یک ماشین درست و حسابی هستید Motor1.com، شاید فکر کرده باشید هی، آیا آن یک بیوک رگال GS سوپرشارژ است؟ فضای داخلی مانند چرم به نظر می رسد و اگر واقعاً بدون زنگ زدگی تنها با 40000 مایل پیموده شده باشد، این یک نگهبان خواب از پایان دوران رادوود است. این خودرو 240 ، بخار قدرت داشت، اما یک قرقره و یک لحن می توانست این سدان ها را به هیولاهای عملکردی تبدیل کند. ناگهان، چند ،ما برای بیرون آوردن یک مرد جوان از پوسته اش، تجارت بسیار خوبی به نظر می رسد. درست؟

البته این درست نیست، و منظور ما از آن خیلی خوب است که درست نباشد. پس از ساخت دور در Redditاین پست ساده یک ترفند بازاریابی ویروسی برای فیلم جدید جنیفر لارنس به نام است بدون احساسات سخت. در این فیلم، جی‌لاو نقش مدی، راننده اوبر را بازی می‌کند که ماشینش بازپس گرفته می‌شود، و خب، می‌تو،د داستان را از آنجا تصور کنید. او به این آگهی پاسخ می دهد تا با یک جوان 19 ساله اجتماعی بی دست و پا به نام پرسی (با بازی اندرو فلدمن) برای تابستان به درخواست والدینش قرار بگذارد.

قاطعانه تری، ویدیویی غیر ایمن برای کار برای اینکه فیلم اخیراً در اینترنت منتشر شده است، تأیید پیشنهاد بیوک در واقع کاملاً تخیلی است. در مورد فیلم، شخصیت لارنس متعهد می‌شود که «با مغزش آشنا شود» و از آن‌جا، خنده‌داری به وجود می‌آید. حداقل، این چیزی است که ما از تری، جمع آوری می کنیم. راستش را بخواهید، ما هنوز در ت،م تا بفهمیم آیا این Regal GS است یا نه.

شاید اگر خانم لارنس این را بخواند، بتواند راهنمایی کند که زیر کاپوت (ماشین، شما دوستان) چه چیزی وجود دارد. و همیشه در پاد،ت Rambling About Cars ما دعوتی برای بحث درباره Regal (و فیلم) وجود دارد.

جستجو کنید بدون احساسات سخت تابستان امسال به سینماها برسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/656529/free-buick-date-our-son-no-hard-feelings/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.