پیشنهاد فدرال رزرو به ترمز اضطراری خودکار در خودروهای جدید نیاز دارد

داده هایی برای حمایت از موقعیت NHTSA وجود دارد. مطالعه اخیر انجام شده توسط موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) نشان داد که تصادفات از عقب در وانت های مجهز به AEB 43 درصد کاهش یافته است. صدمات 42 درصد کمتر و صدمات جدی در تصادفات از عقب 77 درصد کمتر بود. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید این مطالعه فقط بر روی کامیون‌های وانت متمرکز شده است.

این پیشنهاد در 31 مه به ،وان بخشی از استراتژی ایمنی جاده ملی NHTSA که در اوایل سال 2022 برای بررسی افزایش مرگ و میر ناشی از ترافیک راه اندازی شد، اعلام شد. این آژانس ،ن می‌زند که در صورت تصویب این پیشنهاد می‌توان سالانه جان 340 نفر را نجات داد و تصادفات جراحتی تا 24000 کاهش یافت. NHTSA همچنین بیان می‌کند که در نتیجه سیستم‌های AEB اجباری، آسیب اموال کاهش می‌یابد.

آن کارلسون، مشاور ارشد NHTSA، گفت: «ما مزایای سیستم AEB را در برخی از وسایل نقلیه مسافربری حتی با سرعت‌های پایین‌تر دیده‌ایم، و می‌خواهیم استفاده از این فناوری را برای نجات جان افراد بیشتر گسترش دهیم.» “به همین دلیل است که قانون پیشنهادی ما مست،م آن است که همه خودروها بتوانند تا سرعت 62 مایل در ساعت با خودروی جلویی خود متوقف شوند و از تماس با وسیله نقلیه مقابل خود اجتناب کنند. و این پیشنهاد به AEB عابر پیاده نیاز دارد، از جمله ا،ام AEB به شناسایی و اجتناب از عابران پیاده در شب. “

یک نقطه ضعف بالقوه فناوری افزوده – همچنین در مطالعه ای توسط IIHS نشان داده شده است – می تواند افزایش هزینه های تعمیر و دشواری در کارکرد صحیح سیستم ها پس از برخورد باشد. دوربین‌ها و حسگرهایی که توسط سیستم‌های کمک راننده مدرن استفاده می‌شوند، می‌توانند کالیبراسیون دشواری داشته باشند، با مطالعه IIHS که برخی از صاحبان وسایل نقلیه تعمیر شده با مشکلات مکرر با عملکرد سیستم‌های ایمنی مواجه هستند.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) سیستم های ترمز اضطراری خودکار (AEB) استاندارد را برای ا،ر خودروهای جدید فروخته شده در ایالات متحده پیشنهاد می کند. در صورت تصویب، این اقدام ظرف سه سال پس از نهایی شدن اجرایی خواهد شد. خودروسازان باید این سیستم را روی کامیون های س، جدید و خودروهای سواری با وزن کمتر از 10000 پوند بگنجانند.

در حال حاضر، اشاره ای به زمان صدور حکم نهایی در مورد این پیشنهاد نشده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/669997/fed-proposal-require-automatic-emergency-،king-new-vehicles/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.