پینین فارینا باتیستا رکوردهای جهانی 1/4 مایلی و 1/8 مایلی را ثبت کرد

به ،وان آ،ین یادآوری، Pininfarina دستی باتیستا را در ایتالیا می‌سازد و تکمیل هر نمونه از این خودرو تقریباً 1250 ساعت طول می‌کشد. تنها 150 خودرو برای مونتاژ برنامه ریزی شده است و هر یک از آنها حداقل 2.25 میلیون دلار قیمت دارد.

بدون صحبت بیشتر – پینین فارینا باتیستا زمان یک چهارم مایل 8.55 ث،ه را ثبت کرد و بدین ترتیب ریماک نورا را که در آوریل 2021 8.58 بود ش،ت داد. باتیستا تمام الکتریکی نیز مسافت نیم مایل را در 13.38 ث،ه در تاسیسات ناترا، ایندور در هند طی کرد. در این مراسم همکاران ما نیز حضور داشتند مربی هند هرمزد سورابجی و رنوکا کرپال، که به تیم عملکرد، تست و اعتبارسنجی برند ایتالیایی از جمله راننده تست استفانو ،تا پیوستند. ویدئویی از این رویداد در بالای این صفحه پیوست شده است.

دو رکورد کمتر هیجان انگیز اما همچنان قابل توجه دیگر نیز ش،ته شدند. با پشت فرمان سورابجی، باتیستا در پیست به سرعت 358.03 کیلومتر در ساعت (222.46 مایل در ساعت) رسید که این مدل را به سریع‌ترین خودروی تاریخ در هند تبدیل کرد. رنوکا کرپال، نیز به ،ه خود به سرعت 357.10 کیلومتر در ساعت (221.89 مایل در ساعت) رسید و رکورد جدیدی را برای سریع ترین راننده زن هندی در جهان ثبت کرد. توجه به این نکته مهم است که همه این رکوردها، از جمله دوهای سرعت یک چهارم و نیم مایل، توسط گینس تایید نشده است، بلکه توسط فدراسیون باشگاه های ورزش موتوری هند (FMSCI)، سازمان ورزشی هند وابسته به FIA تأیید شده است.

8 ع، ها

رکورد جه، سرعت پینین فارینا باتیستا

رقابت برای سریع‌ترین خودروی تولیدی جهان در سال‌های اخیر بسیار شدید بوده است و تنها با چند چادر در ث،ه تعیین شده است. این بار اما قهرمان جدید برتری کمتری نسبت به رکورددار قبلی دارد. ما در مورد فقط 0.03 ث،ه در رشته یک چهارم مایل صحبت می کنیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/654023/pininfarina-battista-world-s،d-record/

یک واقعیت جالب دیگر این است که باتیستا با تایرهای میشلین پایلوت اسپورت کاپ 2R در هر چهار گوشه در طول رکوردگیری نصب شده است و اینها تایرهایی هستند که در حال حاضر برای مشتریان باتیستا در دسترس هستند. هیچ تغییر مک،کی در این هایپرکار صورت نگرفت، به این م،ی که به پیشرانه چهار موتوره الکتریکی خود با 1900 ، بخار قدرت (1417 کیلووات) و 1696 پوند فوت (2300 نیوتن متر) گشتاور متکی بود.

امسال، صاحبان جدید Battista هیجان‌زده هستند تا عملکرد بی‌سابقه این شاهکار طراحی و مهندسی را بررسی کنند. پائولو دلاچا، مدیر عامل Automobili Pininfarina، این رکوردهای سرعت – و آزمایش‌های مستقل – جاه‌طلبی ما را برای ایجاد نسل جدیدی از خودروهای فوق‌العاده و لو، پیشرو با باتیستا تأیید کرده‌اند که به موجب آن نیروی الکتریکی عملکردی را ارائه می‌دهد که به سادگی در دنیای پیشرانه‌های ICE غیرقابل دستیابی است. نظرات

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.