پینین فارینیا باتیستا 0-60 مایل در ساعت را در 1.79 ثانیه طی می کند و رکورد جدیدی ثبت می کند.

Pininfarina Battista سریع است، اما اکنون می د،م که دقیقاً چقدر سریع است. هایپرکار برقی در حال حاضر سریع ترین خودروی قانونی جاده ای در جهان است. و وقتی ،ت به توقف می رسد، پینین فارینا می گوید باتیستا نیز رکوردار است.

بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت برای سایر خودروهای برقی با ، بخار دیوانه و بیشتر، در زیر موجود است.

برای تازه ، حافظه، باتیستا از چهار موتور الکتریکی استفاده می کند که مجموعاً 1900 ، بخار (1417 کیلووات) و 1696 پوند فوت (2300 نیوتن متر) گشتاور تولید می کنند. Rimac بسته باتری 120 کیلووات ساعتی را ارائه می دهد که به شکل T شکل گرفته و برای مدیریت وزن بهتر نصب شده است. هر خودرو در ایتالیا دست ساز است و تقریباً 1250 ساعت طول می کشد. 150 خودرو برای تولید برنامه ریزی شده است که قیمت آنها از 2.2 میلیون یورو شروع می شود. به ارز ایالات متحده، در حال حاضر 2.25 میلیون دلار است.


منبع: https://www.motor1.com/news/622878/pininfarina-battista-0-60-record-،king/تولید در ماه جولای آغاز شد و اکنون تحویل به مشتریان در حال انجام است. پینین فارینا اولین نمایش باتیستا را برای ،ستان سعودی و امارات متحده ،ی انتخاب کرد تا رکورد رکورد خود را که در اتودروم دبی به دست آمده را نشان دهد.

این یک راه طول، برای هایپرکار EV بوده است. ما اولین بار آن را در سال 2018 در هفته اتومبیل مونتری در کالیفرنیا دیدیم. اکنون که تحویل در سراسر جهان انجام می شود، مشخص نیست که مدت زمان تولید برای تمام 150 مدل چقدر خواهد بود.

بیایید درست به آن بپریم. باتیستا از 0 تا 60 مایل در ساعت در 1.79 ث،ه می رسد. سرعت آن در 4.49 ث،ه به 120 می رسد، تقریباً همان زم، است که شورولت کامارو SS به سرعت 60 می رسد. به گفته Pininfarina، این آمار رسمی است و نشان دهنده رکوردهای جدیدی برای خودروهای تولیدی است. حدا،ر سرعت 217 مایل در ساعت است، که یک رکورد نیست، اما با این حال، برای هر خودرویی هوای کمیاب است، هرگز برای خودروهای برقی مهم نیست.

پینین فارینا باتیستا

12 ع، ها

پائولو دلاچا، مدیر ارشد تولید و مهندسی Automobili Pininfarina گفت: توزیع وزن کاملاً بهینه و مرکز ثقل پایین در قلب این نتیجه است. ،یبی از شاسی سفارشی و تنظیم سیستم تعلیق، ،تیک‌های اثبات شده در هزاران مایل آزمایشی، و بردار گشتاور چهار موتوره که قدرتی بی‌سابقه را ارائه می‌کند، باتیستا را قادر می‌سازد تا سریع‌ترین خودروی شتاب‌دهنده جاده‌ای در جهان باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.