چادر پشت بام با چرخ های کوچک برقی یک شوخی اول آوریل است که آرزو می کردیم واقعی باشد

از شوخی که بگذریم، در سال‌های اخیر محبوبیت overlanding افزایش یافته است، به همین دلیل است که ما بیش از حد در مشخص ، واقعی نبودن این چادر زیاده‌روی کرده‌ایم. ما می‌د،م که والدین باحالی وجود دارند که می‌خواهند یکی برای بچه‌هایشان داشته باشند، اما شما باید مدل‌های دیگری را پیدا کنید تا Power Wheels آنها را ویژه‌تر کنید. شاید تعویض موتور برای مقداری قدرت کشش اضافی؟


منبع: https://www.motor1.com/news/660189/tiny-power-wheels-rooftop-tent-april-fools-joke/

متأسفانه، مقداری شوک بر،ب همراه این بسته وجود دارد. قیمت هچلینگ 4123 دلار است که هیچ ربطی به روز 1 آوریل 2023 ندارد. در مقایسه، قیمت آن تقریباً سه برابر چادر بزرگ Roofnest Meadowlark است که بر اساس آن ساخته شده است. این چیز خوبی است که همه اینها فقط یک شوخی بزرگ است، زیرا هچلینگ با آن قیمت فروش بسیار سختی خواهد داشت.

فصل شوخی‌ها است، و برای اینکه همه چیز کاملاً واضح باشد، این چادر کوچک است غیرواقعی. شما نمی تو،د یکی ب،ید، و ما تقریباً مطمئن هستیم که چادر موجود در این ع، صرفاً یک اثر فتوشاپی است. روز اول آوریل در راه است، و در میان جوک‌های مبتنی بر خودرویی که دیده‌ایم، مطمئن نیستیم که چیزی دوست‌داشتنی‌تر از یک جیپ Power Wheels که برای فرود روی زمین ساخته شده است، پیدا کنید.

ما باید از Roofnest برای این ایده هوشمندانه تشکر کنیم. این شرکت مستقر در ک،ادو انواع چادرهای واقعی روی پشت بام را تولید می کند و اگر این چادر در میان آنها بود، نام آن را Hatchling می گذاشتند. این چادر که به ،وان اولین چادر روی پشت بام جهان برای کودکان نامگذاری شده است، دارای ابعاد خیالی 36 اینچ طول، 24 اینچ عرض و 23 اینچ ارتفاع است. اندازه آن به گونه ای است که دو کودک ،دسال را در خود جای دهد که در حیاط خلوت به ماجراجویی می پردازند، یا برای والدینی که واقعاً به یک خواب خوب شبانه نیاز دارند، به ما گفته شده است که سه کودک نوپا نیز در داخل آن قرار می گیرند. طبق گزارش ها، یک «،ی توئین» نیز در چادر کوچک جای می گیرد.

همانطور که در ع، مشاهده می‌شود، چادر به‌خوبی در بالای خودروی آفرود Power Wheels مورد علاقه شما قرار می‌گیرد، هرچند که به‌خصوص در جیپ صورتی باربی تند به نظر می‌رسد. اگر حافظه در خدمت شما باشد، جیپ 12 ولتی با رادیو داخلی و موتور الکتریکی تکی است که قادر است این خودروی رنگارنگ را به حدا،ر سرعت 5 مایل در ساعت برساند. نه اینکه ما متخصص جیپ های باربی Power Wheels هستیم. این عجیب خواهد بود.

دیو راجرز، مدیر ارشد بازاریابی Roofnest، گفت: “روفنست متوجه شد که هیچ کمپینگی در حیاط خلوت بدون چادر پشت بام کامل نیست.” “Hatchling کاملاً متن، است تا بر روی هر وسیله نقلیه ماجراجویی با موتور کودک نصب شود. هیچ ماشین بچه موتوردار بدون Roofnest Hatchling کامل نخواهد بود.”

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.