چراغ راهنمایی جدید در کانادا برای سرعت‌دهندگان در منطقه مدرسه قرمز می‌ماند

این نوع چراغ راهنمایی به طور گسترده در اروپا استفاده می شود اما یکی از اولین ها در آمریکای شمالی است. Brossard در حال آزمایش FRED با یک دوره آزمایشی 90 روزه در یک خیابان دو خطه در یک منطقه مس، حومه شهر است. قبل از نصب چراغ، سرعت متوسط ​​خودرو در خیابان 25 مایل در ساعت بود، اما از زمان شروع آزمایشی، سرعت به 18 مایل در ساعت کاهش یافته است.

این چراغ که به ،وان FRED برای “feu de ralentis،t éducatif” که به ،وان “چراغ آرام‌کننده ترافیک آموزشی” ترجمه می‌شود، شناخته می‌شود، این چراغ قرمز باقی می‌ماند اما وقتی مشخص می‌کند سرعت وسیله نقلیه نزدیک‌تر از حد مجاز است، سبز می‌شود. اگر وسیله نقلیه ای به بیش از حد مجاز نزدیک شود، قرمز می ماند و راننده را مجبور می کند سرعت خود را کم کند و حتی بایستد.

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما محدودیت‌های سرعت کمتر به جاده‌های ایمن‌تر کمک می‌کند. استفاده همراه با سیستم های ایمنی راننده جدید برای به حداقل رساندن حواس پرتی و بهبود توجه می تواند منجر به کاهش مداوم تلفات راننده شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/668282/ca،a-traffic-light-stays-red-for-s،ders/

در سرتاسر کانادا، در نزدیکی مناطق مدرسه، مردم خواستار اقدامات مشخص برای کنترل سرعت غیرمجاز هستند. این (فناوری) هنوز توسط ،ت پذیرفته نشده است، و ما آن را به ،وان یک آزمایش انجام خواهیم داد.

چراغ FRED فعلی فقط در خیابان های کوچکتر دو خطه کار می کند و نمی تواند ترافیک را در تقاطع ها کنترل کند. با این حال، راه حل های خلاقانه تری را برای کاهش سرعت بیش از حد و رانندگی بی احتیاطی باز می کند. از آنجایی که بسیاری از چراغ‌های راهنمایی از قبل به حسگرها و اتصالات بی‌سیم مجهز شده‌اند، تصور ش،ه‌ای که برای کاهش رفتارهای خطرناک توسعه یافته است کار دشواری نیست. چراغ‌های بسیاری از تقاطع‌های موجود را می‌توان برای پاداش دادن به رانندگی خوب و جریمه ، عادت‌های بد رانندگی با چراغ‌های قرمز طول،‌تر برنامه‌ریزی کرد.

ک، همچنین دارای دوربین‌های اجرایی خودکار است که در صورت شناسایی رانندگ، که از محدودیت‌های سرعت مجاز فراتر می‌روند یا چراغ قرمز را نادیده می‌گیرند، جریمه‌ای صادر می‌کنند. اسد گفت: “جریمه ها ممکن است موثر باشند، اما بعد از واقعیت موثر هستند.” “زیبایی FRED این است که ما به رفتار خوب پاداش می دهیم، و این فوری است. هیچ اطلاعات خصوصی را ثبت نمی کند. فقط تشخیص می دهد که وسیله نقلیه در حال آمدن است و سرعت آن را اندازه می گیرد. بنابراین به جای چوب، هویج است.»

بسیاری از رانندگ، که به یک منطقه مدرسه نزدیک می شوند یا کمی سرعت خود را کاهش می دهند یا سرعت فعلی خود را حفظ می کنند. چه حواسشان پرت باشد، چه عجله داشته باشند و چه فکر می کنند که هنوز زمان زیادی برای توقف دارند، محدودیت سرعت کاهش یافته را به ،وان یک پیشنهاد می بینند، نه یک دستور. با این حال، شهر بروسارد کانادا، واقع در خارج از مونترال، راهی برای تشویق رانندگان به کاهش سرعت با استفاده از چراغ راهنمایی جدید ابداع کرده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.