چرا از چراغ های افقی در برخی از ایالت ها مانند فلوریدا، تگزاس استفاده می شود؟

همانطور که در ویدیوی بالا توضیح داده شد، یکی از دلایل اصلی استفاده از چراغ های افقی، عدم وجود فاصله است. در کالیفرنیا، یک تقاطع بزرگراه در بالای یک تقاطع ساخته شد که فضای کمی برای چراغ های توقف عمودی باقی گذاشت. مهندسان فقط می‌توانستند پل را برای حل این مشکل بالا ببرند، اما این بسیار گران بود. در عوض، چراغ های توقف به صورت افقی نصب شده بودند تا سر سیگنال را تا حد امکان پایین نگه دارند.

کتابچه راهنمای دستگاه‌های کنترل ترافیک یکنواخت (MUTCD) مشخص می‌کند که چراغ‌های توقف می‌توانند به صورت عمودی یا افقی نصب شوند، به شرطی که برای رانندگان قابل مشاهده باشند و نه خیلی بلند یا خیلی پایین. هیچ قانونی در مورد رنگ، جهت یا طراحی وجود ندارد، تا زم، که سر سیگنال بین 40 تا 180 فوت از خط دید راننده فاصله داشته باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/661441/why-،rizontal-stoplights-are-used-some-states-florida-texas/

ث،اً، نصب سر سیگنال افقی به قطب عمودی کوتاه تری نسبت به سر سیگنال عمودی نیاز دارد. در حالی که صرفه جویی در مصرف ف، در مقایسه با ساخت پل باعث صرفه جویی در هزینه نمی شود، این صرفه جویی با هزاران چراغ توقف نصب شده در یک ایالت افزایش می یابد.

به دلیل سوم، چراغ‌های توقف به وضوح باید برای رانندگان قابل مشاهده باشند. نصب آنها به صورت افقی تضمین می کند که آنها در م،وط دید راننده – 20 درجه به چپ و 20 درجه به سمت راست – قرار دارند – و بدون نیاز به چرخاندن سر توسط رانندگان، آنها را آسان می کند.

در نهایت، چراغ های توقف باید در ارتفاعی نصب شوند که رانندگان بتوانند به راحتی آن را ببینند، اما نه آنقدر بلند که تشخیص آنها دشوار باشد. چراغ‌های افقی را می‌توان نزدیک‌تر به زمین قرار داد و باعث می‌شود رانندگان بیشتر در معرض دید باشند. شایان ذکر است، “منطقه طلایی” حداقل 15 فوت از سطح زمین برای پا،ازی کامیون ها فاصله دارد، اما بیش از 25 فوت نیست.

چراغ های افقی در تگزاس، فلوریدا، نبراسکا و نیومکزیکو یک منظره رایج هستند. اگر شما هم متوجه این موضوع شده اید، ممکن است یکی از ،، باشید که دلیل آن را سوال کرده اید. یوتیوبر جاده گای راب قصد دارد با پرسش از مهندسان ایالت های مذکور به این سوال پاسخ دهد. ظاهراً چهار ملاحظات طراحی اصلی وجود دارد که می تواند منجر به نصب چراغ های توقف جانبی شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.