چگونه Ford Mustang Mach-E Frunk خود را به هیولای هالووین تبدیل کنیم


منبع: https://www.motor1.com/news/618434/ford-designer-shares-instructions-for-turning-ford-mustang-mach-e-into-halloween-monster/

مانند هر پروژه ای که در خانه ساخته می شود، سوال فوری این است که چگونه می توان آن را در آینده بهتر انجام داد. مک‌مانوس ایده‌هایی مانند ساختن «دود از تنه برای جلوه‌ای ترسناک‌تر» دارد. تنها چیزی که او واقعاً نیاز دارد مقداری یخ خشک برای تکمیل اثر است. یک دستگاه مه پنهان نیز ممکن است کار کند.

برای چند توصیه فیلم در مورد ماشین های ترسناک، این ،مت را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها.

7 ع، ها

هیولای Mach-E یک موفقیت بزرگ بود. بچه ها فکر می ،د باحال است. به علاوه، والدین سوالات زیادی نه تنها در مورد لباس، بلکه در مورد وسیله نقلیه نیز داشتند. مک مانوس گفت: «در کار برای فورد در خودروهای برقی، من خیلی خوشحال شدم که به آن پاسخ دهم. Mach-E در حین مراسم تنه، موسیقی ک،یک پخش می‌کرد هیولا مش و چیزهای غریب موسیقی متن.

فصل هالووین فرا رسیده است، و این بدان م،است که زمان آن فرا رسیده است که لباسی شبیه یک روح یا غول بپوشید. اما، در مورد لباس پوشیدن ماشین خود به ،وان چیزی کمی ترسناک چطور؟ رایان مک مانوس، طراح شرکت فورد شریک D-Ford، لباسی برای صاحبان موستانگ Mach-E دارد که ،قه را به دهان هیولایی با آب نبات درون آن تبدیل می کند. مک مانوس حتی طرح هایی را به صورت آنلاین منتشر کرد تا افراد دیگر Mach-E های خود را به این شکل بپوشند.

مک مانوس می گوید Motor1.com او قبلاً مکرراً در بازی‌های بیسبال و اتومبیل‌ها و رویدادهای قهوه از دمپایی استفاده می‌کند. الهام بخش لباس دهان هیولا برای Mach-E زم، بود که همسرش گفت مدرسه ای که او در آن تدریس می کند داشتن تنه یا غذا است.

“من فوراً می دانستم که می خواهم یک دهان هیولای غول پیکری بسازم که بچه ها باید به آن دست بزنند تا آب نبات را بیاورند. من تعدادی از دندان های جدید را از قفسه ،یدم اما آنها خیلی ریز بودند. بنابراین، در عوض، مقداری اندازه گیری کردم، نقاشی کردم. برخی از ال،ا را بچینم و دندان‌هایم را برش بزنم. با قرار دادن آنها به صورت جداگانه و قابل جابجایی می‌توانم جلوه ده، واقعی داشته باشم در حالی که هنوز می‌توانم کاپوت را ببندم و رانندگی کنم.”

تبدیل هیولای فورد موستانگ Mach-E توسط Ryan McM، Cropped

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.