کالسکه آفرود مجهز به شورت وحشی به جای خزیدن بر فراز صخره ها پرواز می کند

Venom تنها یکی از ورودی‌های ورزشی به نام پرش سنگ است، که اساساً یکی از سخت‌ترین شکل‌های آفرود است که هدف آن عبور از زمین‌های چالش برانگیز با بالاترین سرعت ممکن است.

نیروبخش ونوم یک موتور V8 شورولت است که 550 ، بخار (410 کیلووات) قدرت دارد. طول این ،ه 14 فوت و 2 اینچ و وزن آن 3600 پوند (1633 کیلوگرم) است. Venom می تواند به سرعت 110 مایل در ساعت (177 کیلومتر در ساعت) برسد.

مجموعه ،تیک‌های آفرود 43 اینچی Mickey T،mpson Baja Pro X که دور چرخ‌های Raceline پیچیده شده‌اند، مهارت‌های آفرود باگی را تقویت می‌کنند. ا،ل جلو و سیستم تعلیق کاملاً سفارشی ساخته شده اند، در حالی که کمک فنرهای عقب نیز می توانند تا 29 اینچ بالا و پایین حرکت کنند.

یک کالسکه آفرود از می سی سی پی متفاوت است. ساخته شده توسط گروهی از آفرودها، چالش ایجاد یک سواری بود که محدودیت نمی شناسد و می تواند به هر جایی که هیچ ، نمی تواند برود. نتیجه این است – Venom Rock Bouncer، که در غیر این صورت فقط به ،وان Venom شناخته می شود.

ما در گذشته انواع مختلفی از ماشین‌های آفرود را دیده‌ایم، اما بیشتر آنها روی ص،ه‌ها و خاک می‌،ند، زیرا به طور کلی، آفرود به م،ای سرعت نیست. البته، این شامل مسابقه‌دهنده‌های باجا نمی‌شود که در غیر این صورت ص،ه‌ها و شن‌ها را فتح می‌کنند.

جک پورتر، که کالسکه را در ،مت اخیر Barcroft Cars ارائه کرد. سواری های مضحک، یکی از اعضای Venom Racing است – افرادی که پشت Venom هستند. این اساساً یک قفس چرخ دار است که از خاک، گل و باران ایمن نیست، اما اگر آفرود سرنگون شود کاملاً ایمن است.

مهمتر از آن، گفته می‌شود که Venom توانایی مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 150 فوتی را دارد، که بر اساس ویدیوی بالا، بسیار مهم است.


منبع: https://www.motor1.com/news/611005/venom-rock-bouncer-offroad-buggy/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.