کامارو با Turbo Four Races Bolt EV، C5 Corvette V8 در نبرد پیشرانه

ویدئو، از ماشین لاین سریع کانال یوتیوب، سه وسیله نقلیه از جنرال موتورز را گردآوری می کند – یک شورولت کامارو جدید، یک شورلت بولت جدید و یک شورولت کوروت قدیمی. این ،یبی عجیب است که تغییرات تکنولوژیکی رخ داده را برجسته می کند.

سپس این دو در یک مسابقه نورد با هم رقابت ،د و این همان جایی بود که بولت درخشید. بدون راه‌اندازی، بولت می‌توانست با کامارو همگام شود و درست قبل از عبور از خط پایان از آن عبور کند و خودروی الکتریکی خودروی اسپرت نمادین را ش،ت دهد.

کامارو دارای یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که 270 ، بخار قدرت و 296 پوند فوت گشتاور دارد. بولت با 200 ، بخار قدرت و 266 پوند فوت گشتاور کمتر قدرتمند است، اما پیشرانه EV دارای مزایایی است که زمین بازی را ی،ان می کند. کوروت دارای موتور 5.7 لیتری LS1 V8 جنرال موتورز است که قدرتی در حدود 350 ، بخار دارد، اما این خودرو بسیار قدیمی تر از دو همتای خود است.

بررسی نمای بیرونی نیسان بولت EV 2022

با این حال، کامارو در آ،ین تست ترمز پیروز شد. در حدود 119 فوت در مقایسه با مسافت 129 فوتی کوروت متوقف شد. کامارو جدیدتر است و کیلومترشمار به میزان قابل توجهی کمتر است که برتری قابل توجهی نسبت به کوروت 20 ساله دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/669379/camaro-races-bolt-corvette-powertrain-battle/

عملکرد خودرو به طور مداوم در حال تغییر است. به نظر می‌رسد هر خودروی جدیدی نسبت به مدل قبلی خود ، بخار و گشتاور بیشتری تولید می‌کند، با این فناوری که گرفتن قدرت بیشتر از موتورهای کوچک‌تر و کارآمدتر را آسان‌تر می‌کند. یک ویدیوی جدید نشان می دهد که چگونه فناوری موتور در حین پیش نمایش بخشی از آینده برقی ما تغییر کرده است.

سپس کامارو با کوروت با موتور V8 روبرو شد. کامارو یک پرتاب عالی دیگر داشت، اما کوروت س،تر فاصله را کم کرد و پیشتاز شد و مسابقه را در 15.40 ث،ه با سرعت 99.6 مایل در ساعت به پایان رساند. کامارو این کار را در 15.53 ث،ه با سرعت 91 مایل در ساعت بسیار کندتر انجام داد. مسابقه غلتکی منجر به پیروزی دیگری در کوروت شد، کامارو که قادر به ادامه دادن نیست.

8 ع، ها

کامارو ابتدا در یک مسابقه درگ با بولت روبرو شد. در حالی که کامارو پرتاب بهتری داشت، بولت می‌توانست پس از ،وج از خط خود را حفظ کند. کامارو برنده مسابقه شد اما بولت را در غبار رها نکرد. بولت 15.77 ث،ه طول کشید تا مسابقه را با سرعت 91.5 مایل در ساعت کامل کند. کامارو این کار را در 15.67 ث،ه با سرعت 92 مایل در ساعت انجام داد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.