کامارو Z28 1983 با 28 هزار مایل اورجینال اولین شستشو را پس از 12 سال دریافت کرد

به نظر می رسد کامارو تمیز شده برای یک شب کروز یا دویدن صبح زود به یک رویداد اتومبیل و قهوه محلی آماده است. مالک می‌گوید که قصد دارد آن را با تاپ‌های تی‌بل‌آمیز رانندگی کند و پس از بازگشت به جاده، کت جین و سایه‌های هوانوردی خود را بپوشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/665937/abandoned-camaro-z28-first-wash/

شورولت کامارو مشکی و طلایی در نگاه اول مانند یک روح به نظر می رسد. پوشیده از لایه‌ای از گرد و غبار سفید سفید، یک طرف گاراژ را فراگرفته است. به گفته صاحب این خودرو، این خودرو در اصل توسط پدرش ،یداری شده و تنها حدود 28000 مایل روی کیلومترشمار مسافت داشته است. حدود 12 سال پیش، یک ضربه میله ایجاد کرد، بنابراین پارک شد. موتور اصلی با Summit Racing 355 اینچ مکعبی V8 و تزریق سوخت الکترونیکی FiTech جایگزین شد.

خدمه WD Detailing کامارو را به مغازه خود می برند و سر کار می روند. بلافاصله متوجه شدند که چرخ‌های س، «سبدی بافی» متعلق به Pontiac Trans Am همان دوران است که همزاد برادر کامارو است. چرخ ها در حالی که اصل نیستند، روی خودرو خوب به نظر می رسند. به جز نمادهای Firebird روی کلاهک‌های مرکزی، نمی‌دانستید که چرخ‌ها متعلق به یک پونتیاک هستند.

وقتی جدید بود، نسل سوم شورولت کامارو Z28 عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای ،ید ارائه می‌کرد. یک جفت V8 5.0 و 5.7 لیتری به طور قابل اعتمادی بین 190 تا 240 ، بخار در لحن های مختلف تولید می ،د. شاید امروز چندان چشمگیر به نظر نرسد، اما در دهه 1980 یک افشاگری بود و هنوز هم یک کاماروی آن دوران را به خودرویی خوب برای رانندگی تبدیل می کند.. تا حدودی به همین دلیل است که دیدن این مورد توجهی که شایسته آن است بسیار رضایت بخش است.

شستشوی سریع نمای بیرونی خودرو را متحول می کند و رنگ مشکی اصلی و تزئینات طلایی را آشکار می کند. در داخل، داستان متفاوتی است. مشخص است که ماشین در آن زندگی کرده است. این بد نیست به اندازه Studebaker که تیم با آن مق، کرد یا TVR که مورچه‌ها را آلوده کرده بود، اما یادآور این نکته است که هر زمان که ماشینی برای مدت طول، پارک می‌شود، به پناهگاهی برای موجودات تبدیل می‌شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.