کامیون برقی Rivian R1T جایزه برتر ایمنی را از IIHS دریافت کرد

مدل‌های جدید باید پارامترهای سخت‌گیرانه‌ای را رعایت کنند تا درجه برتر را ،ب کنند، که فراتر از محافظت از مسافران است. Rivian R1T در هر شش تست قابلیت تصادف این موسسه، از جمله تست چالش برانگیز همپوش، کوچک جلو، رتبه‌بندی “خوب” را ،ب کرد. IIHS همچنین قابلیت تصادف جلو و جانبی را به همراه استحکام سقف و تکیه گاه های سر آزمایش می کند.

جایزه Top Safety Pick+ همچنین مدل هایی را م،م می کند که با سیستم پیشگیری از تصادف جلو در دسترس باشند. IIHS اثربخشی آنها را در ارزیابی خودرو به وسیله نقلیه و خودرو به عابر پیاده آزمایش می کند. Rivian برای هر دو رتبه “برتر” را به دست آورد. آ،ین قطعه جایزه چراغ‌های جلو است. آنها نه تنها باید رتبه “خوب” یا “قابل قبول” را ،ب کنند، بلکه باید تج،ات استاندارد در تمام تریم ها باشند. Rivian رتبه “خوب” را به دست آورد.

نیرو دادن به Rivian یک راه اندازی چهار موتوره است. باتری 135.0 کیلووات ساعتی پیکاپ را تا 328 مایل برد پس از انتشار یک به روز رس، رایگان به وسایل نقلیه در این ماه تا 314 مایل را ارائه داد. همچنین قدرت زیادی را ارائه می دهد و 838 ، بخار (614 کیلووات) و 908 پوند فوت (1231 نیوتن متر) گشتاور را ارائه می دهد. پیشرانه الکتریکی می تواند کامیون را در 3.5 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند. این کامیون همچنین می تواند تا 11000 پوند را با حدا،ر وزن 1760 پوند یدک ،شد.

ریوین R1T اولین پیکاپ برقی بود که به بازار عرضه شد و F-150 لایتنینگ را ش،ت داد. بخش داره شلوغ میشه جی ام سی خودروی برقی هامر را ارائه می دهد و شورلت تولید خودروی برقی سیلورادو را بهار آینده آغاز خواهد کرد.

قطب نما ریویان R1T زرد

84 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/627094/rivian-r1t-top-safety-pick-iihs/

ریوین اکنون در حال تولید شاسی بلند R1S است و اگر در مرحله ارزیابی قرار نگیرد، بهترین انتخاب ایمنی IIHS را نیز ،ب نکرده باشد. این شرکت در حال حاضر در حال برنامه ریزی محصولات نسل دوم خود است، اما باید راه اندازی این پلت فرم را یک سال به عقب می انداخت تا سال 2026. تقاضا برای R1T و R1S زیاد است و خودروساز باید 114000 پیش سفارش تا 7 نوامبر.

موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) بالاترین امتیاز خود را به Rivian R1T اعطا کرد. پیکاپ برقی برای سال های مدل 2022 و 2023 ،وان برتر ایمنی را از سوی موسسه دریافت کرد که کار آس، نیست.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.