کانسپت BMW M EV بدنه اصلاح شده i4 را در عکس های جاسوسی جدید نشان می دهد

13 ع، ها

گلگیرهای ، شده فضا را برای تایرهای پهن و به طور کلی مسیر عریض‌تر ایجاد می‌کنند. یک جلوپنجره CSL روی دماغه قرار گرفته است، اگرچه به یک موتور احتراقی تغذیه نمی کند. اینکه آیا نقش متفاوتی برای جریان هوا دارد یا صرفاً یک ارتقاء زیبایی شناختی است، مشخص نیست. ترمزهای کاملاً عظیم جلو مطمئناً مانند موتورهای الکتریکی مجزا از نسیم خنک استقبال می کنند.

نمونه اولیه مفهومی M چند ماه پیش پوشش خود را از دست داد، اما منابع جاسوسی ما می گویند که آزمایش جاده در شرف آغاز است. این می تواند به چیزی رسمی تر از BMW M در آینده نزدیک اشاره کند. حتی اگر منتظر زمان بیشتری باشیم، با چهار موتور برای بازی ،، گمان می‌کنیم که انتظار می‌تواند ارزش آن را داشته باشد.

در حال حاضر می‌تو،م ببینیم که می‌تو،م از این پتانسیل حدا،ر استفاده را ببریم، به طوری که خودروهای اسپورت با عملکرد بالا ما به ارائه ،یبی معمولی و غیرقابل مقایسه از دینامیک، چا،ی و دقت در آینده بدون آلایندگی محلی ادامه خواهند داد.» درک هاکر، رئیس توسعه BMW M گفت.

در مورد این که صحبت کنیم، هیچ صحبتی در مورد اینکه واقعاً این تست Bimmer چقدر قدرتمند است وجود ندارد. مطمئناً از i4 M50 جلوتر است که در حال حاضر با 536 ، بخار قدرت از طرح دو موتوره در دسترس است. ما گمان می کنیم که از دیگر BEV BMW ی،ی iX M60 با قدرت 610 ، بخار نیز پیشی بگیرد، اما داشتن چهار موتور محرکه صرفاً به م،ای داشتن قدرت بیشتر نیست. BMW در مورد میلی ث،ه زمان پاسخ برای اعمال نیرو به چرخ‌های جداگانه، ارائه دقت فوق‌العاده برای پیچیدن، ترمزگیری و پایداری.

ع، جاسوسی ماشین تست BMW M EV

BMW، تقریباً مانند هر خودروساز دیگری، به سمت الکتریکی سازی گسترده حرکت می کند. در حالی که رقبای متقاطع مانند پورشه، مرسدس بنز و آئودی در حال حاضر برخی از خودروهای برقی با عملکرد گوشتی را ارائه می دهند، BMW هنوز در آنجا حضور ندارد. وسیله نقلیه ای که اینجا می بینید باید همه اینها را تغییر دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/626687/bmw-m-ev-concept-spy-p،tos/

اگر آن را از دست دادید، BMW اعلام کرد نمونه اولیه مفهومی M اوت گذشته که در حال بسته بندی یک پیشرانه چهار موتوره بود. برخی از تصاویر و یک ویدیو آن را زنده ،د، اما ما اکنون مجموعه‌ای از ع،‌های جاسوسی دقیق داریم تا از نزدیک به ما نگاه کنیم. اگر شبیه i4 است، باید – این خودروی آزمایشی بر اساس i4 ​​M50 ساخته شده است، اما یک ماشین پرچرب M است. به این ترتیب، این تصاویر نگاه واضح‌تری به تغییرات بدنه انجام‌شده برای تطبیق قدرت بیشتر از راه‌اندازی چهار موتور ارائه می‌دهند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.