کانسپت Renault 4ever Trophy برای پیش نمایش کراس اوور الکتریکی مقاوم 2025 معرفی شد

پیش از عرضه به بازار در حدود سه سال آینده، رنو 4اور تروفی در نمایشگاه خودروی پاریس در کنار مدل 5 الکتریکی جدید به نمایش گذاشته شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/616648/renault-4ever-trophy-concept/

خودروی الکتریکی جدید سگمنت B که رسماً با نام Renault 4ever Trophy شناخته می شود، نام خود را پس از رالی انسان دوستانه 4L Trophy در سراسر صحرای مراکش گرفته است. رویداد سالانه ای که به طور انحصاری برای خودروهای رنو 4 اختصاص دارد، 25 سالگی خود را جشن می گیردهفتم سالگرد سالگرد در سال 2023، این شرکت را با لوگوی الماس برانگیخت تا با این ویترین ناهموار پاریس، این نقطه عطف را جشن بگیرد. این خودرو با رنگ نقره ای گان متال رنگ آمیزی شده و بر روی چرخ های 19 اینچی پیچیده شده در ،تیک های 255/55 R19 سوار می شود.

در ژانویه 2021 بود که رنو 5 بازگشت غیرمنتظره ای را به ،وان یک کانسپت الکتریکی برای پیش نمایش یک مدل تولیدی آینده داشت. به سرعت به امروز، مارک فرانسوی از بازگشت یک نام قدیمی دیگر خبر می دهد. رنو 4 که قرار است در سال 2025 عرضه شود، در حال حاضر به ،وان یک کراس اوور در نمایشگاه خودروی پاریس حضور دارد. بسیار شبیه به مفهوم دیگر، موتور احتراقی را نیز از بین می برد و صرفاً الکتریکی می شود.

این موتور برای قرار دادن یک بسته باتری 42 کیلووات ساعتی بین محورها طراحی شده است و برای حدود 250 مایل (402 کیلومتر) برد من، است. موتور الکتریکی نصب شده در جلو برای شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت در کمتر از 9 ث،ه خوب است. انتظار برخی از ویژگی‌های منظم این کانسپت را در مدل تولیدی نداشته باشید، مانند کمپرسورهای هوا در چرخ‌ها، قفسه سقفی فیبر کربنی، زیر بدنه تقویت‌شده یا تمام آن روکش‌های بدنه درشت.

کانسپت رنو 4اور تروفی 2022

در قلب این خودروی مفهومی یک موتور الکتریکی با قدرت 134 ، بخار در خودرویی بسیار بزرگتر از مدل قبلی خود قرار دارد. طول آن 4160 میلی‌متر (163.7 اینچ) و عرض آن 1950 میلی‌متر (76.7 اینچ) است که خودروساز فرانسوی می‌گوید خودرویی با موقعیت بازار مشابه کراس اوور ساب کامپکت کپچر خواهد بود. در ادامه می گویند که رنو 5 دوباره متولد شده به ،وان معادل برقی سوپرمینی کلیو عمل خواهد کرد.

نمایشگاه موتور پاریس

تمام اخبار مربوط به نمایشگاه خودرو پاریس را مشاهده کنید

57 ع، ها

Renault 4ever Trophy با ارتفاع 1900 میلی‌متر (74.8 اینچ) دارای فاصله سخاوتمندانه از سطح زمین و قوس چرخ‌های جعبه‌ای است. هنوز تصاویری از فضای داخلی ارائه نشده است، اما بدنه بسیار بلندتر در مقایسه با مدل ک،یک فضای پای عقب به مراتب بیشتری را به ارمغان می آورد. استفاده از یک پلت فرم الکتریکی اختصاصی (CMF-BEV) به این م،ی است که فاصله بین دو محور را می توان پس از تراشیدن برآمدگی های جلو و عقب به حدا،ر رساند. R4 اصلی دارای درهای عقب کوتاه بود در حالی که معادل امروزی آن بسیار قابل استفاده تر به نظر می رسد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.