کشف انبار کوروت 427 1968 به مدت 40 سال از پلیس مخفی شده بود.



یافته‌های انبار جالب هستند – نه فقط به خاطر ماشین‌های ک،یک و اغلب نادری که یافت می‌شوند، بلکه به خاطر داستان‌های جالبی که ماشین‌ها در انبار دارند. در این مورد با یک شورت کوروت C3 مدل 1968، داست، که با ،ید یک ماشین رویایی شروع شد، پس از درگیری با مقامات به پایان رسید.

یافتن انبار کوروت توسط زندگی ، در یوتیوب، که برای مشاهده جابجایی ماشین اسپورت قدیمی در شمال آلاباما دعوت شده بود. این اولین بار نیست که این افراد C3 ک،یک را می بینند. آنها این کوپه را پنج سال پیش معرفی ،د. به گزارش این کانال، مک، که خودرو را در خود جای داده بود در خطر سقوط قرار داشت، از این رو، نیاز به جابجایی خودروی فرسوده بود.

در حالی که کوروت 427 مدل 1968 به خودی خود یک خودروی خاص بود، این کانورتیبل قرمز خاص داست، برای گفتن داشت که به دلیل به پایان رسیدن آن در انبار مربوط می شود.

طبق داستان به دست آمده توسط زندگی ،داستان از سال 1974 شروع شد، که احتمالاً از مالک مایک یا به‌،وان «بلاک بزرگ مایک» شناخته می‌شود.

مایک در دوران نوجو، دبیرست، که مبتلا به تب کوروت بود، به صورت نیمه وقت در یک فروشگاه S&H Green Stamp در نزدیکی یک نمایندگی که در فروش کوروت تخصص دارد، کار می کرد. پس از مذاکرات و پرداخت 2900 دلار، مایک یک C3 Convertible مجهز به یک بلوک بزرگ 7.0 لیتری V8 ،یداری کرد.

بیگ بلوک مایک که برای تفریح ​​و حمل‌ونقل استفاده می‌شد، در آن زمان شهرت عمده خیابان‌ها را به دست آورد، عمدتاً به این دلیل که سریع‌ترین ماشین شهر را در اختیار داشت. این شهرت به پلیس رسید، که منجر به تعقیب و گریز ماشینی شد که برای مجریان قانون بسیار بد پیش رفت (ظاهرا).

مایک مجبور شد دراز ،شد و ماشین را از پلیس‌ها پنهان کند، که کار آس، نبود، زیرا ماشین بسیار برجسته‌ای در داخل شهر با پانل مشکی رنگ عقب نامتن، از یک تصادف مک،کی است. این باعث شد که مایک بلوک بزرگ «Vette» را در گاراژ نگه دارد و بیش از چهار دهه در آنجا گیر کرده بود.

بازسازی کوروت 427 1968 در حال حاضر در حال انجام است، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که مایک را پشت فرمان سواری بدنام خود ببینیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/624844/1968-corvette-427-barn-find/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.